سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین جلسه نشست فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر اردبیل برگزار شد

اولین جلسه نشست فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل با حضور محمد فرهمند؛ استاد دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، نویسنده، شاعر و طنزپرداز برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: این جلسه با حضور جمعی از مدرسان، فیلم‌سازان و اعضای انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر اردبیل، هنرجویان دوره فیلم‌سازی و دانشجویان و علاقه‌مندان هنر سینما در سالن آمفی‌تئاتر كانون فرهنگی، تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.
 
میر دولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل در این خصوص گفت: جلسات و نشست‌های فرهنگی یكی از واحدهای دوره فیلم‌سازی است كه در طول 7 ماهه فیلم‌سازی به‌طور مستمر با حضور اساتید، كارشناسان و هنرمندان استان و خارج از استان برگزار خواهد شد و شركت در این جلسات علاوه بر هنرجویان فیلم‌سازی برای سایر علاقه‌مندان نیز آزاد است.
   
در این جلسه سه‌ساعته كه با حضور و استقبال پرشور حاضرین مواجه شد، دكتر فرهمند با صحبت‌های صمیمی و دوستانه خود در خصوص خیال و اندیشه، راه‌های ایده پردازی، خلاقیت، شكار سوژه، پرورش سوژه و تبدیل آن به یك اثر هنری را به فیلم‌سازان امروز و فردای انجمن سینمای جوانان ایران یادآور شدند.
 


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.