سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش جهاد اسلامی: فردا روز ملی شکست محاصره و بازسازی نوارغزه است

همزمان با دعوت گروه‌های فلسطینی برای حضور بی‌نظیر برای شکست محاصره غزه، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فردا را روز شکست محاصره و بازسازی نوارغزه عنوان کرد و خواستار حضور گسترده مردم شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "فلسطین الیوم" ، این پایگاه در خبری گزارش داد که فردا یکشنبه، همزمان با دعوت نیروهای ملی و اسلامگرای فلسطینی برای برپایی روز ملی شکست محاصره و بازسازی نوار غزه، استانهای مختلف شاهد حضور بالای مردم خواهد بود.

در این میان، محمد الحرازین، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد: از صاحبان خانه‌های تخریب شده دعوت گردیده است تا فردا حضور پیدا کنند و راهپیمایی‌هایی که در مسیرهای مختلف از شمال تا جنوب نوار غزه مملو از جعیت است، پیامی آشکار برای همگان دارد مبنی بر اینکه این گام مقدمه‌ای برای اعتراضات بیشتر در روزهای آینده به منظور شکستن این بن بست و بالابردن صدای درد و رنج ملت‌مان است.

وی همچنین با با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مانع اصلی روند بازسازی غزه است از دولت وحدت ملی فلسطین خواست تا مسئولیت‌های خود را برعهده گرفته و روند بازسازی نوار غزه را تسریع ببخشد.

وی درباره پیامد ادامه محاصره نوارغزه و تأخیر روند بازسازی هشدار داد.

الحرازین از تمامی ملت و اقشار فلسطینی و نیز جنبش‌های دانشجویی و موسسات مردمی و بخش خصوصی و هیئت‌های خیریه و نیز سازمان‌های رسمی خواست تا در فعالیت‌های روز ملی، مشارکتی فعال داشته باشند.

حرازین  از رسانه‌ها خواست تا درد و رنج های ملت فلسطین را برای جهانیان انتقال دهند و تلاش های رژیم صهیونیستی را با هدف بسیج افکار عمومی وبین المللی رسوا سازند.




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.