سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد

کاهش مصرف داروهای تقلبی با وضع مالیات‌های موثر

قاضی‌زاده هاشمی گفت: باید با وضع مالیات‌های موثر کاری کنیم که مصرف داروهای تقلبی در کشور کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از آزمایشگاه مرجع با اشاره به سوالات زیاد مردم درباره بحث سلامت و دارو گفت: متولیان امر سلامت و دارو درباره دارو‌ها مسئولیت سنگینی دارند و از رعایت حقوق مردم در این خصوص نباید کوتاهی کرد به دلیل آنکه مردم شما را امین خود می‌دانند.

وی افزود: به هیچ وجه آنچه درباره مردم و طبقه بندی دارو‌ها عنوان می‌شود، درست نیست و از نظر اخلاقی و قانونی باید رعایت شود، همچنین منابع مالی مورد نیاز برای دارو‌ها را باید حمایت کنیم. 

وزیر بهداشت با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ها عنوان کرد: معتقدم توجه به پیشگیری از بیماری‌ها در وزارت بهداشت به طور حتم باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات متولیان دارو را رفع و در صورت لزوم خرید خدمت برای آن‌ها کنیم، باید ارائه خدمت به بیماران در زمینه بهداشت تغییر پیدا کند. 

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: کمبود امکانات را در زمینه بهداشت باید برطرف کنیم، همچنین محیط زیست، غذا و دارو از جمله مواردی است که در سراسر کشور سبب تشویش اذهان مردم می‌شود. 

وزیر بهداشت در خصوص داروهای تقلبی بیان کرد: باید با وضع مالیات‌های موثر در زمینه دارو مصرف داروهای تقلبی را کاهش داد. 

وی تصریح کرد: نظارت بر مواد پروتئینی و مسئله آلودگی هوا را با جدیت دنبال کنیم تا مردم نظارت مشتمل ما را باور کنند، همچنین به مردم اطلاع رسانی در خصوص بهداشت کنیم تا درگیر حاشیه های بهداشتی نشوند.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.