سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ائمه جماعات از تریبون‌های نماز جمعه برای مبارزه با فساد استفاده کنند ، تقدیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از وزیر علوم برای برکناری میلی‌منفرد، عدم رعایت قانون که به قتل عده‌ای و طمع بیگانگان بیانجامد، نابخشودنی است/ قانون اساسی خط قرمز همه کشورها و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ادعای "ستاره درخشش" در مورد جلسات سران فتنه در ایران/ برنامه مشترک اصلاح‌طلبان با اتاق قکر فتنه در خارج از کشور چه بود؟



 حضور قدرت‌های استکباری و استعماری در کشورهای دیگر تنها از طریق جنگ علنی، زور، سلطه و نشانگرهای عینی نیست بلکه به طرق دیگر این حضور را امروزه در عرصه جنگ نرم غول‌های رسانه‌ای دنیا با ارزش‌ها، فرهنگ مردمان مناطق دیگر شاهد هستیم، کشورهایی که آنها را صاحبان منافع می‌نامیم و حالا منافع خود را از دست داده‌اند!.

گروگان‌گیری در استرالیا درس عبرتی برای دولت‌های غربی شد/ سناریو از پیش طراحی شده سرویس‌های امنیتی غرب
مسئول روابط عمومی سپاه گفت: گروگانگیری در استرالیا یک سناریو از پیش طراحی شده توسط سرویس‌های امنیتی غرب بود تا در افکار عمومی مردم جهان انحراف ایجاد کنند.

عدم رعایت قانون که به قتل عده‌ای و طمع بیگانگان بیانجامد، نابخشودنی است/ قانون اساسی خط قرمز همه کشورها

 رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خطوط قرمز هر کشوری به صورت عموم قانون اساسی است که اگر مورد حرمت‌شکنی قرار بگیرد، مورد پذیرش نخواهد بود.

2 هواپیمای جاسوسی U2 آمریکایی با اخطار مقتدرانه پدافند هوایی ارتش، از مرزهای کشور دور شدند

معاون اجرایی پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: 2 فروند هواپیمای جاسوسی U2 آمریکایی که جهت کسب اطلاعات، قصد ورود به آسمان کشور و منطقه رزمایش را داشتند، با اخطار مقتدارنه سامانه "فکور"، از مرزهای کشور دور شدند.

بهره‌برداری از 700 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

 مسئول بسيج سازندگي استان زنجان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تمام تلاش و كوشش را به كار بستیم و از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 700 طرح اقتصاد مقاومتی را به بهره برداری رساندیم.

رژیم سازی در رسانه‎‌های غربی / معیار نامگذاری حکومت‌ها چیست؟

هدف از "رژیم" نامیدن دولت‌ها چیست؟ در چه زمان‌هایی می‌توان برچسب رژیم را پشت نام کشورها مشاهده کرد؟

حداد عادل در سالگرد شهید احمدی روشن به دانشگاه شریف می‌رود
 دبیر کنگره شهدای دانشگاه صنعتی شریف گفت:فردا در دانشگاه شریف کنگره سالگرد شهید احمدی روشن باحضور حدادعادل برگزار می‌شود.

ائمه جماعات از تریبون‌های نماز جمعه برای مبارزه با فساد استفاده کنند
 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور نامه‌ای خواستار شد: همه ائمه جماعات در شهرها و روستاهای کوچک تا کلانشهرها از تریبون‌های ارزشمند نماز جمعه برای مبارزه با فساد استفاده کنند تا این نهضت به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

حصر خانگی سردمداران فتنه از بزرگی نظام است
 عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: حصر خانگی سردمداران فتنه از ارفاق و بزرگی این نظام است وگرنه گناه آنها قابل بخشایش نیست چرا که به کشتار ملت و خونریزی کمک کردند و این مسئله چیزی است که بر تاریخ پوشیده نیست.

تقدیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از وزیر علوم برای برکناری میلی‌منفرد
 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از وزیر علوم به خاطر کنار گذاشتن میلی‌منفرد از وزارت علوم تشکر کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.