سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 خبرداد:

ترافیک تقاطع بزرگراه شهید ستاری پیامبر ساماندهی شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور ساماندهی ترافیک و روان سازی تردد طرح هندسی تقاطع بزرگراه شهید ستاری – پیامبر احداث شد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برنامه‌‌های منطقه در شناسایی و ساماندهی نقاط پر ترافیک سطح منطقه اعلام کرد:  پس از بررسی مطالعات صورت گرفته تقاطع بزرگراه ستاری – پیامبر به لحاظ حجم تردد در این مسیر یکی از نقاط ترافیک شناسایی شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در ادامه بیان کرد:  در گذشته حرکت شرق به غرب پیامبر با ستاری تلاقی تردد صورت می‌گرفت و همین امر موجب بار ترافیک در این تقاطع بود که با اجرای این طرح خیابان پیامبر حد فاصل ستاری و به صورت یک طرفه غرب به شرق شده است.
وی اظهار داشت:  به منظور ساماندهی ترافیک تسهیل در تردد با اجرای عملیات اصلاح هندسی و هم چنین ایجاد جزیره و تعریض خیابان پیامبر مرکزی مشکلات ترافیکی این محدوده مرتفع شد. 

تجاتی در ادامه تغییر حرکت در مسیر پیامبر هجرت اشاره کرد و گفت: با اجرای اصلاح هندسی در تقاطع حرکت در مسیر شرق به غرب و شمال تبدیل شده است.

وی در پایان گفت:  علاوه بر کاهش حجم ترافیک وتسهیل در تردد، صرفه جویی در زمان و انرژی از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح ترافیکی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مطالعات ، ترافیک ، نقاط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.