سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

بیش از 80 درصد اماکن روستایی شهرستان اهر نوسازی شده اند

فرماندار سابق اهر از نوسازی و مقاوم سازی بیش از 80 درصد اماکن روستایی شهرستان اهر در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛رضا صدیقی گفت: زلزله ارسباران باعث شد با اهتمام ویژه دولت و مردم اکثر روستاهای آسیب دیده از زلزله نوسازی و مقاوم سازی شده و سایر روستاهایی که دراین منطقه قرار داشتند به نحوی از این خدمات بهره مند شوند و به لطف خدا و حمایت مسئولین هم اکنون در مناطق شهری و روستایی گامهای اساسی دراین زمینه صورت گرفته است.

وی، در بخش مسکن مهر نیز افزود:بیش از 14148 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و خود مالکی ساخته شده و اکثریت قریب به اتفاق آنها تحویل متقاضیان شده است.

رضا صدیقی اجرای دو همایش مهم سرمایه گذاری و قد بیش از یکصد تفاهم نامه در زمینه های مختلف تولیدی، کشاورزی و خدماتی و صنعتی را که امروز شاهد به بار نشستن اکثریت آنها هستیم از ماحصل این همایش ها برشمرد.

فرماندار سابق اهر به توسعه آموزش عالی نیز اشاره کرد و تبدیل آموزشکده به دانشکده کشاورزی و اختصاص اعتبار برای ساخت مجتمع کشاورزی این دانشکده و توسعه دانشگاه آزاد، پیام نور، دانشکده فنی و حرفه ای و دانشکده پرستاری را از دستاوردهای مهم این بخش برشمرد.

وی، همچنین از هماهنگی لازم برای ارتقاء بیمارستان اهر از 128 به 149 تختخوابی، افزایش امکانات بیمارستان و راه اندازی سازمان انتقال خون را از فعالیت های انجام شده در حوزه بهداشت برشمرد.

وی، همچنین گفت: امسال بیش از 50 راه روستایی آسفالت شده که این امر نشان از اهتمام دولت به توسعه مناطق روستایی است.

صدیقی، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و مردم شهرستان به خاطر حمایت های ویژه افزود:تمامی این موفقیت ها در سایه وحدت و حمایت مردم و مسئولین محقق شده است.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.