سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی:غیبت نماینده‌ای از پرسپولیس‌ در تیم ملی جای تاسف دارد/ فوتبال کار سختی در استرالیا دارد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از لیست تیم ملی گفت: کی‌روش بر اساس سلیقه‌اش بازیکنان تیم ملی را انتخاب کرده و ما باید به این انتخاب احترام بگذاریم.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ افزود:‌ به هر حال کی‌روش بهترین نفرات در اردوهای تیم ملی را برای  جام ملت‌های آسیا انتخاب کرده است.
 
 پیروانی در ادامه عنوان کرد: هر انتخابی انتقاد خاص خود را دارد به طور مثال چند بازیکن می‌توانستند در لیست نهایی کی روش قرار بگیرند اما کی روش آنها را به تیم ملی دعوت نکرد.
 
وی درباره عدم بازیکنان پرسپولیس در لیست تیم ملی بیان کرد: متاسفانه این موضوع جای بحث دارد چرا که در دوران ما 7.8 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی حضور داشتند اما الان یک بازیکن هم پرسپولیس در تیم ملی نماینده ندارد به هر حال این موضوع جای تاسف دارد.
 
 مسئولان پرسپولیس در سال‌های اخیر به خوبی یارگیری نکردند کارشناس فوتبال در خصوص عدم دعوت محمد نوری به تیم ملی تصریح کرد: انتخاب بازیکن تیم ملی سلیقه سرمربی تیم است و نمی‌توان به آن ایراد گرفت.

محمد نوری در این اواخر خوب بازی می‌کرد اما کی روش برحسب سلیقه‌اش وی را به تیم ملی دعوت نکرد. شاید نوری در لیست انتظار باشد و اگر مهرداد پولادی و سروش رفیعی کارشان درست نشد جایگزین یکی از آنها شود.

پیروانی عنوان کرد: به هر حال جای تأسف دارد که تیم بزرگ پرسپولیس یک نماینده هم در تیم ملی ندارد. اگر این تیم نتایج بهتری در لیگ می‌گرفت شاید الان یک بازیکن در تیم ملی داشت.
 
وی درباره میانگین سنی بالای تیم ملی گفت: به یکباره نمی‌شود میانگین سنی تیم ملی را پایین آورد. با این وجود 5 بازیکن برای اولین بار عضو تیم ملی شدند و باید به انتخاب سرمربی احترام بگذاریم.
 
وی درباره تفاوت دوره فعلی گذشته جام ملتهای آسیا نسبت به امسال گفت: در سالهایی که من در تیم ملی حضور داشتم تیم ما نسبت به الان قوی‌تر بود. به هر حال استرالیا میزبان این رقابتها شانس اول قهرمانی است و تیم ملی کار سخت و غیر ممکن در جام ملتهای آسیا پیش رو دارد.
 
پیروانی درباره تکفر محتاطانه کی روش تصریح کرد: اکثر مربیان نتیجه‌گرا هستند و کی روش هم از این قاعده مستثنی نیست. اکثر هواداران دوست دارند تیم ملی 11 نفره دفاع کند اما قهرمان شود. ما به خاطر همین نتیجه‌گرایی سالهای سال است که به موفقیت نرسیدیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه حریفان تیم ملی در جام ملتهای آسیا قدرتمند هستند و از الان نمی‌توانیم نتیجه بازیهای تیم ملی را پیش بینی کنیم.

انتهای پیام//
برچسب ها: تیم ، میانگین ، ارزیابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.