سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امندی‌مسکن خبرداد

بهره‌برداری از 700 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

مسئول بسيج سازندگي استان زنجان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تمام تلاش و كوشش را به كار بستیم و از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 700 طرح اقتصاد مقاومتی را به بهره برداری رساندیم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، فرهاد امندی مسكن، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: بسیج سازندگی استان زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تمام تلاش و كوشش را به كار بسته و از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 700 طرح اقتصاد مقاومتی را به بهره برداری برساند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از طرح های اقتصاد مقاومتی، افزود: این 700 طرح با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال به انجام رسیده است و باعث اشتغال بسیاری از جوانان این استان شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینكه این طرح‌ها از مهاجرت بی رویه روستائیان به حاشیه شهرها جلوگیری كرده است، اظهار كرد: این تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به همكاری جهاد كشاورزی با بسیج سازندگی این استان در زمینه طرح های كشاورزی، تصریح كرد: در همین راستا 10 هزار نهال توت در سطح استان توزیع شده است.

امندی مسكن بیان كرد: طرح های اقتصاد مقاومتی استان زنجان شامل پرورش ماهی، كود ورمی كمپوست، پرورش قارچ، شترمرغ، بلدرچین، مرغ بومی، مشاغل خانگی، پرورش دام سبك و سنگین و در بخش های كشاورزی می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در پایان افزود: با بهره برداری از 700 طرح اقتصاد مقاومتی در این استان، بیش از 2000 نفر به طور مستقیم و بیش از 10 هزار نفر به طور غیر مستقیم مشغول به كار شده اند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.