سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور اعلام شد

دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور که در شهرهای شاهرود و شیراز برگزار شد ،تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و گاز تهران با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در گروه الف که با شرکت  تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، نماینده فارس و کلوا مازندران در شهرستان شیراز برگزار شد، ، تیم‌های دانشگاه آزاد تهران با کسب 6 امتیاز، کلوا مازندران با کسب 4 امتیاز و نماینده فارس با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول گروه الف قرار گرفتند.

در گروه ب که با شرکت تیم‌های آکادمی بدمینتون شاهرود ،گاز تهران و نماینده البرز در شهرستان شاهرود برگزار شد ، تیم گاز تهران با کسب 6 امتیاز، ورق کارتون البرز  با کسب 4 امتیاز و آکادمی بدمینتون شاهرود با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول گروه ب قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که با احتساب امتیازات دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی در دو گروه الف و ب تیم های دانشگاه آزاد تهران و کلوا مازندران از گروه الف و تیم‌های گاز تهران و نماینده البرز از گروه ب به مرحله نهایی صعود کردند ، که در مرحله نهایی نیز در دو مرحله رفت و برگشت و به صورت دوره‌ای به رقابت خواهند پرداخت و پس از احتساب امتیازات مقام‌های اول تا چهارم مشخص خواهد شد.

همچنین تیم‌های سوم هر گروه نیز جهت مشخص شدن مقام‌های پنجم و ششم در دو مرحله رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.