سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پای چینی ها به لیگ برتر تنیس روی میز باز شد

هفته نخست بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز پس از پستی و بلندی های بی شمار در حالی برگزار شد که بازیکنان چینی هم در مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز 7 دی و پس از پشت سر گذاشتن درد سر های فراوان درخصوص سربازان لیگ سرانجام آغاز شد و پتروشیمی بندرامام ماهشهر باسابقه ترین تیم لیگ  و مدافع عنوان قهرمانی با هدایت پیمان حسنی مقابل تیم آینده سازان با مربیگری مجید احتشام زاده قرار گرفت و موفق شد 6 بر 1 از سد حریف خود عبور کند.
 
یکی از حاشیه های جالب توجه لیگ بیست و سوم، باز شدن پای بازیکنان چینی به لیگ بود که تیم شهرداری تبریز امسال دو بازیکن از این کشور را به خدمت گرفته و این دو قرار است در اولین مسابقه خود مقابل دانشگاه آزاد قرار بگیرند که نوشاد و نیما عالمیان را جذب کرده است.
  
لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد تنها تیم در لیگ برتر تنیس روی میز بود که از نظر قانونی مجوز به خدمت گرفتن بازیکنان سرباز یعنی برادران عالمیان و پوریا عمرانی را داشت و ازهمین  رو مسئولان سازمان لیگ ، آیین نامه مسابقات را تغییر دادند تا این بازیکنان بتوانند در کنار هم در یک تیم قرار بگیرند.

برچسب ها: تنیس ، لیگ ، چینی ، عالمیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.