سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بانک اطلاعاتی پیشکسوتان فرهنگ وهنر رفسنجان راه اندازی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: با راه اندازی بانک اطلاعاتی پیشکسوتان فرهنگ وهنرشهرستان ازتجربه آنها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حسین تقوی رشیدی زاده در نشست شورای تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر افزود:تجربه سرمایه ای است که حاصل سالها زحمتو تلاش و مجاهدت است و به فرموده امیرالمومنین(ع) تجربه بزرگترین استاد است.

وی تصریح کرد:به همین منظور ما به دنبال آن هستیم که تجربیات پیشکسوتان را درکنار علم و توانایی و پشتکار علاقه مندان هنرمند و فرهنگ دوستان جوان قراردهیمو با این پیوند بهتر و سریع تر به سمت هنرمتعالی و متعهدانه قدم برداریم.

حسین تقوی سپس با بیان این نکته که تعدادی از پیشکسوتان شناسایی شده اند از همه خواست چنانچه اطلاعاتی درخصوص پیشکسوتان فرهنگی و هنری رفسنجان دارند،حتی اگر در شهرهای دیگر ساکن هستند،در اختیار روابط عمومی این اداره قراردهند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی افزود:به حول وقوه الهی در تلاش هستیم با همکاری جمعی از مسئولین اولین آیین تجلیل از پیشکسوتان را در ماه‌های آینده به نحو شایسته ای برگزار نماییم وامیدواریم که این برنامه در سال‌های آتی نیز سرلوحه اداره فرهنگ وارشاد رفسنجان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:همچنین تلاش می‌کنیم تا زندگینامه تمامی هنرمندان و فرهیختگان را جمع آوری ودرحد توان بصورت کتاب منتشر کنیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بانک ، هنر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.