سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالملک الحوثی: مبارزه با فساد، برقراری امنیت و شراکت در تصمیمات، مسیر آینده یمن است

رهبر جنبش انصار الله یمن در پیامی 3 خط مشی شامل مبارزه با فساد، برقراری امنیت و شراکت در تصمیم گیری های کشور را برای آینده مشخص کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یمنی خبر، "عبدالملک الحوثی " رهبر جنبش انصار الله  در پیامی به به اعضای کمیته های مردمی و انقلابی این کشور  3 مسیر را برای راه آینده مشخص کرده که آن‌ها شامل از از مبارزه با فساد و تحقق امنیت و مساله شراکت در تصمیم گیری‌های کشور می شوند.

وی درباره تلاش بقایای عناصر فاسد و حامیان فساد برای دور زدن متن توافقنامه صلح و شراکت و اقدامات اجرایی مهم آن هشدار داد و تاکید کرد که هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد و ممکن است اقدامات قاطع و تعیین کننده ای صورت گیرد.

عبد الملک حوثی به عناصر و حامیان فساد هشدار داد که "آخرین دارو برای از بین بردن عفونت، داغ کردن است".

وی در بخشی دیگر از سخنانش  به طرفداران و اعضای جنبش انصار الله درباره برخی عناصر نفوذی هشدار داد که تلاش می کنند تا وجهه انقلاب و کمیته های مردمی آن را از طریق برخورد نامناسب با مردم یا تعرض به خانه ها و دارایی های افراد بی گناه یا ارعاب کودکان و زنان خراب کنند و  از آنها خواست تا سازمانی و منظم باشند. طوری که برای مواجه شدن با هرگونه احتمال یا وضعیت بزرگتری آمادگی داشته باشند و با ارتش و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: ماموریت کمیته‌های مردمی محافظت از مردم و حمایت از انقلاب آن‌ها و تحکیم پایه‌های امنیت و ثبات و مقابله با اشرار فاسد و مستبد و مجرمی است که علیه ملت و انقلاب مردمی یمن اقدام می‌کنند و این امر را می توان تاکید جنبش انصار‌الله بر این نکته دانست که قصد گرفتن زمام امور دستگاه‌ها و نهادهای کشور را ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.