سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه 94 "افغانستان" برای دومین بار به پارلمان می‌رود

پس از آنکه پارلمان افغانستان با اکثریت آرا طرح بودجه سال 1394 را رد کرد، وزارت دارایی این کشور از ارسال مجدد آن به پارلمان این کشور ظرف 10 روز آینده خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، پس از آنکه پارلمان افغانستان با اکثریت آرا بودجه مالی سال 1394 افغانستان را رد کرد، وزارت دارایی این کشور اعلام کرد تا 10 روز دیگر این طرح را بازنگری و دوباره به پارلمان خواهد فرستاد.
 
"ضیاء‎الرحمان حلیمی" رئیس عمومی بودجه وزارت دارایی افغانستان با تأیید این مطلب گفت: وزارت دارایی به آرای نمایندگان مردم در پارلمان احترام گذاشته و طرح بودجه را نیز تا 10 روز دیگر بازنگری و دوباره به این مجلس ارسال خواهد کرد.
 
این در حالی است که پارلمان افغانستان در نشست عمومی روز گذشته (چهارشنبه) خود طرح بودجه مالی سال 94 افغانستان را با اکثریت آرا رد کرد.
 
بودجه مالی سال 1394 دولت افغانستان حدود 8 میلیارد دلار از سوی وزارت دارایی این کشور برآورد و پیشنهاد شده بود، اما از نظر اعضای پارلمان این طرح نامتوازن بوده و توازن در بودجه ولایت‎ها وجود نداشت.
 
طرح بودجه سال 94 افغانستان حدود 11 روز پیش از سوی دولت به پارلمان این کشور پیشنهاد شد، اما این طرح از همان روزهای نخست شاهد مخالفت اعضای این مجلس بود.
 
پس از افزایش اختلاف نظرها، پارلمان و مجلس سنای افغانستان مصمم شدند تا کمیسیون مشترکی را میان برخی اعضای 2 مجلس و سرپرست وزارت دارایی این کشور ایجاد کنند.
 
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.