سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرجعیت عراق: نباید به تروریست‌ها اجازه بازگشت به مناطق آزاد شده داده شود

نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد که نباید به گروه های تروریستی اجازه بازگشت به مناطق آزاد شده داده شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "سومریه نیوز"، نماینده آیت الله سیستانی با قدردانی از نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی به علت موفقیت ها و پیروزی های اخیر تاکید کرد که نباید به گروه های تروریستی اجازه بازگشت به مناطق آزاد شده داده شود.

نماینده مرجع عالی قدر شیعیان عراق امروز (جمعه) از پیروزی های اخیر نیروهای امنیتی، پیشمرگ ها و نیروهای مردمی را در فرودگاه تلعفر و منطقه سنجار ستایش کرد و خواستار آن شد که نباید به گروه های تروریستی اجازه بازگشت به مناطق آزاد شده داده شود.

شیخ" عبدالمهدی الکربلائی گنماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه امروز در کربلاء تاکید کرد: طی روزهای گذشته شاهد پیروزی های مهم نیروهای امنیتی، پیشمرگ ها و نیروهای مردمی در تلعفر و سنجار بودیم، به گونه ای که بخش های وسیعی از سنجار آزاد شد.

شیخ عبدالمهدی الکربلائی از نیروهای امنیتی خواست اجازه ندهند خلاء ها و شکاف هایی که پیشتر در برخی مناطق روی داد بار دیگر روی دهد.

وی گفت: امیدواریم که نیروهای امنیتی به گروه های تروریستی اجازه ندهند بار دیگر به مناطق آزادشده بازگردند بلکه ضرورت دارد روند پیروزی ها و پیشرفت ها در مناطق مختلف برای آزادسازی آنها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، نقشه ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.