سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماره ۸۹؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.






دانلود کنید؛
بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.





یک ابزار فوق العاده کاربردی؛
اگر با تست قطعات سخت سر و کار داشته باشید حتما نام نرم افزار CPU-Z را شنیده‌اید. اگر کنجکاو این هستید که درون رایانه شما چه می‌گذرد، می‌توانید نرم افزار کوچک و کم حجم CPU-Z را از این گزارش دانلود کرده و به اطلاعاتی دقیقی از ریز پردازنده رایانه خود به دست بیاورید. نرم افزار قدرتمند  CPU-Z با كالبدشكافی كامل از CPU رایانه شما، اطلاعات دقیقی در خصوص كاشه‌ها یا حافظه سرپوشیده، برد اصلی یا مادربرد رایانه در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از طریق این برنامه می‌توانید در بخش اطلاعات كش سطح يک و كش سطح دو را ببینید البته در صورتی که CPU دو هسته‌ای داشته باشید. گفتنی است این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شده است که از پایین همین خبر و بخش مطالب مرتبط به آن می‌توانید دسترسی داشته باشید.





یک سپر امنیتی برای رایانه شما؛
اگر بدون اجازه نوار ابزارهایی بر روی مرورگر شما نصب شده، با ورود به سایت‌ها پنجره‌های تبلیغاتی مختلف باز می‌شود، صفحه خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده یا اینکه دائماً با اسپمینگ رو به رو می‌شوید، قطعاً در رایانه شما تروجان‌هایی در حال فعالیت هستند. گاهی مشاهده شده کاربران برای فرار از این مشکل روی به نصب ویندوز جدیدی می‌آورند اما در اصل این کار اشتباهی است و با این کار بدافزار و تروجان از رایانه شما پاک نمی‌شود و هر بار با بالا آمدن سیستم تروجان‌ها اجرا می‌شوند؛ اجرای تروجان‌ها مساوی است با هجوم افراد و هکرها از طریق اینترنت، سرقت رمزهای عبور و کلی کار دیگر است. حال برای اینکه از این سرقت اطلاعات و نفوذ به سیستم جلوگیری کنیم، بهتر است از نرم افزار Loaris Trojan Remover استفاده کنیم. این نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه پیدا کردن بدافزارها، تروجان‌ها، بهینه سازی رایانه و پاکسازی هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل رو به رو می‌کند، می‌تواند خیلی مفید واقع شود. پاکسازی temp و کش‌هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند توسط Loaris Trojan Remover از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار است.





Google Picasa؛
جستجو یک عکس در رایانه در بین هزار عکس کار مشکلی برای همه ماهاست خصوصا اگر گرافیست و یا طراح باشیم، چون در بین کلی عکس و فایل آماده موجود در هارد سیستم باید دنبال یک فایل باشیم، راه حل در این گونه موارد استفاده از نرم افزار پیکاسا می‌باشد چرا که این نرم افزار تمامی عکس‌های ریز و درشت موجود در هارد رایانه را پیدا کرده و با دسته بندی‌های منظم و مرتب آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌هد.





معجزه برای کسانی که ویندوز رایانه‌شان خوب کار نمی‌کند؛
همانگونه که می دانید گاهی اوقات به دلایل مختلف سرعت و کارایی ویندوز کاهش پیدا می کند، بیشتر ما وقتی با این حالت رو به رو می شویم، اولین گزینه برای بازگردانی رایانه به حالت اولیه را تعویض ویندوز می دانیم، اما نیازی به نصب ویندوز جدید و صرف زمان طولانی نیست، بلکه شما می توانید با نصب برنامه Webroot System Analyzer و بررسی تمامی مشکلات ویندوز و ترمیم آن ها ویندوز را مانند روز اولش کنید. عملکزد برنامه فوفق العاده مناسب بوده و در زمانی کوتاه لیستی از مشکلات و ایرادهای ویندوز ارائه می دهد، در ضمن برنامه به صورت قابل حمل بوده و نیازی به نصب آن نیست، این ویژگی سبب می شود فضای رم رایانه شما اشغال نشود.




برای ویندوز؛
در اکثر مواقع در هنگام اتصال و جداسازی حافظه های جانبی و سایر موارد از طریق پورت های usb با خطاهایی مواجه می شویم که گاهی به آن ها توجه می کنیم و گاهی به آسانی از آن ها می گذریم. برنامه قدرتمند و کاربردی USB Safely Remove کمک می کند تا درگاه های اتصالی از طریق یو اس بی را مدیریت کنید، این مدیریت شامل کارهایی چون: جداسازی آسان و اصولی، ارائه اطلاعات لحظه ای از نحوه عملکرد، پخش صوت مورد نیاز در هنگام اتصال و جداسازی درگاه اشاره کرد. در ضمن برنامه معرفی از درگاه های ساتا هم پشتیبانی می کند، این ویژگی برنامه را از سایر نرم افزارها مشابه متمایز می سازد.




رایگان دانلود کنید؛
درایورهای قدیمی ممکن است به شدت عملکرد رایانه شما تاثیر بگذارد و منجر به کندی سیستم و اجرا نشدن بعضی از نرم افزارها یا بازی ها شود. از این رو با پیشرفت تکنولوژی شرکت های سازنده هر دوره نرم افزارهای خود را به روز رسانی می کنند و ما هم برای عملکرد بهتر، سرعت بالا و یا اجرای نرم افزارها نیازمند این به‌روز رسانی ها هستیم. یا حتی ممکن است درایورهای راه انداز سیستم خود را گم کرده باشید و قادر به نصب داریورهای کارت صدا و کارت گرافیک را نداشته باشید این ها همه موضوعاتی هستند که ما ناخواسته برای یک بار هم که شده با آن برخورد می کنیم. اما چاره این کار چیست؟ آیا می توانیم دوباره سیستم را به روز نگه داریم و درایورهای خود را بروزرسانی کنیم جواب همه را در دریچه فناوری اطلاعات می توانید بدست بیاورید.




دانلود کنید؛
شاید شما هم با این مشکل رو به رو شده باشید که فایل های مورد نظرتان را پیدا نکنید، هر چند مکان قرارگیری دقیق آن ها می دانید ولی با مراجعه به آنجا فایل مورد نظر را نمی توانید پیدا نمی کنید، شاید به این نتیجه برسید که آن ها را حذف یا جا به جا کرده اید، اما امروزه ویروس ها و فایل های مخربی وجود دارند، که می توانند بدون اطلاع شما گروهی از فایل ها را مخفی کنند، حال برنامه قدرتمند Hidden File Finder برای رفع این مشکل طراحی شده است، به گونه ای که برنامه قادر است به صورت حرفه ای در درون فایل های مخفی شده جستجو کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت تعیین فیلترها مختلف بر روی فایل ها و پوشه ها، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز، رابط کاربری آسان و ... اشاره کرد.




TeraCopy Pro برای ویندوز؛
یکی از رایج ترین کارهای روز مره ما با رایانه کپی کردن یا جا به جایی اطلاعات است، این مورد نسبت به حجم اطلاعات و ویزگی های آن نیازمند زمان خاصی است، برای این که زمان کپی شدن فایل ها را کاهش دهید و عملکرد حداکثری از زمان خود داشته باشید، می توانید از نرم افزار مفید TeraCopy Pro استفاده کنید. اصلی ترین ویژگی برنامه نسبت به روش عادی این است، که خطاهای بی ارزش را به صورت خودکار نا دیده می گیرد و با این ویژگی سبب بهبود سرعت کپی شدن اطلاعات می شود، البته این نکته را نباید فراموش کرد که برنامه ده ها زبان رایج دنیا و زبان شرینی فارسی پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش سرعت دقیق انتقال اطلاعات، پشتیبانی از یونیکدهای موجود، امکان نگه داری عمل انتقال و از سرگیری آن اشاره کرد.




جستجوی میلیون‌ها فایل در چند ثانیه؛
اگر از جستجوگر ویندوز خسته شده اید و فکر می کنید جستجو گر ویندوز بسیار کند عمل می کند، با نرم افزار جستجوگر Everything کارتان فوق العاده راحت می شود. این برنامه پس از اولین اجرا کل هارد دیسک شما را اسکن می کند و لیست فایل ها را در دیتابیس خود ذخیره می کند و با جستجوی شما لیست فایلهای یافت شده را پیدا می کند. همچنین می توانید از ترفندهایی برای یافتن فایل خود استفاده کنید. مثلا می توان با نوشتن نام درایو فایل مورد نظر یا پوشه ای خاص جستجو را محدود تر کنید تا به فایل مورد نظر دست پیدا کنید. ضمنا دیتابیس هم بطور خودکار بروز می شود و نیازی به به روز رسانی دستی نیست. برای جستجو کافیست نام فایل مورد نظر خود تایپ کنید تا در کمتر از چند صدم ثانیه فایل را برای شما پیدا کند.





دانلود کنید؛
تا به جال به این موضوع فکر کرده اید که اگر فردی قصد نفوذ به رایانه شما را داشته باشد، با چه مقدار چالش رو به رو خواهد شد؟ Zemana AntiLogger  یک برنامه مستقل و قدرتمند است که پیشنهاد می کنیم، آن را نصب کنید، تا خیالتان از لحاظ سطح امنیتی ویندوز رایانه تان راحت شود، پس از نصب و اجرای نرم افزار، برنامه اقدام به بررسی قسمت های مختلف و اطلاعات موجود می کند و در صورتی که به بد افزارها و برنامه های مشکوک بر بخورد، آن ها را حذف یا غیر فعال می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ایجاد بسترهای ارتباطی ایمن، عملکرد مستقل و عدم استفاده زیاد از منابع رایانه، محافظت از کلید های تعیین شده توسط شما و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه معرفی شده مربوط به هیچ آنتی ویروسی نیست، پس نیازی به نصب آنتی ویروس ندارید.




East-Tec Eraser؛
قطعا گاهی اوقات به دلایل مختلف سیستم یا حافظه های جانبی را در اختیار افراد متفرقه قرار می دهیم، همان گونه که می دانید می توان با استفاده از برنامه های بازیابی اطلاعات برخی از فایل های حذف را بازگردانی کرد، اگر قصد حذف فایل های شخصی خود را دارید، بهتر از برنامه East-Tec Eraser استفاده کنید، زیرا برنامه بستری را فراهم می کند تا فایل ها را به گونه ای پاک سازی کنید که هیچ برنامه ریکاوری قادر به بازیابی آن ها نباشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت پاک سازی کامل ردپاها و فعالیت های اینترنتی، پشتیبانی از 200 برنامه مختلف برای پاک سازی کامل اطلاعات آن ها، رابط کاربری کاربردی و آسان اشاره کرد. اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می دهید، حتما برنامه معرفی شده را به صورت رایگان دریافت و بر روی ویندوز رایانه خود نصب کنید




زبان های برنامه نویسی مختلفی برای انجام کارهای مختلف به وجود آمده است، حال این بار قصد برنامه ای مترجم در زمینه زبان های برنامه نویسی داریم، برنامه Poedit Pro با پشتیبانی از اکثر زبان های برنامه نویسی می توانید به صورت استاندارد و قابل اعتماد زبان های برنامه نویسی مورد نظر شما را ترجمه کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: کم به برنامه نویسان برای پیشبرد اهداف خود، بررسی زبان های مورد نظر از لحاظ ایمنی، ذخیره سازی داده ها در حافظه داخلی برنامه و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز پشتیبانی می کند، با این ویژگی می توانید در توسعه این سیستم محبوب مشارکت کنید.




دانلود کنید؛
کمتر از سه ماه دیگر به پایان سال ۱۳۹۳ فرصت باقی است به همین منظور شورای تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تقویم رسمی کشور را برای سال ۱۳۹۴ هجری شمسی منتشر کرد. حال اگر دوست دارید جزء اولین کسانی باشید که تقویم سال ۱۳۹۴ را به همراه اتفاقات و رویدادهای مهم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این تقویم را دانلود کنید. امید است که سال ۹۳ برایتان سال خوبی بوده باشد و این سه ماه آخر سال را به خوبی پشت سر بگذارید. تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری سال نو را برایتان سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزومند است.





دانلود کنید؛
دانش‌آموزان سراسر کشور در شرایطی مشابه درس نمی‌خوانند. ما برآنیم که محتوای مناسب آموزشی را در دسترس تمام دانش‌آموزان قرار دهیم تا قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح آموزش کشور برداشته باشیم. نیمکت مکانی برای یادگیری درس‌ها مقطع دبیرستان به کمک فیلم‌ها آموزشی است که توسط برترین دبیران بهترین مدارس کل کشور آماده شده‌است. بله  نرم افزار نیمکت که با محیطی زیبا و کاربر پسند برای بالا بردن سطح آموزش دروس درسی در مقاطع دبیرستان و پیش دانشگاهی طراحی شده است. در این نرم افزار تعداد قابل توجهی ویدئوی آموزشی از دروس مختلف برای پایه های اول، دوم و سوم دبیرستان را مشاهده خواهید کرد. بنابراین اگر دانش آموز دبیرستانی هستید یا برای کنکور می خوانید، مطمئن باشید که مبحث مورد نیازتان را در نیمکت خواهید یافت.





دانلود کنید؛
با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، قصد معرفی برنامه ای را داریم که هر دانشجو و دانش آوزی به دنبال آن است، بدون شک در این ایام اغلب ما سعی داریم با استفاده از انواع روش ها قدرت حافظه و توان یادگیری خود را افزایش دهیم. از مطالب موجود در برنامه می توان به مواردی چون: روش های کاهش اضطراب مطالعه، اعمال فیزیکی و جسمانی برای افزایش هوش، تند خوانی و نکات مهم یادگیری، تغذیه ی موثر در ایام امتحان و ... اشاره کرد. در این برنامه "تقویت حافظه در ایام امتحانات" شما با موسیقی هایی که سبب افزایش تمرکز می شوند، آشنا خواهید شد، البته این روش با استفاده از سناریوی دکتر بارتل طراحی گردیده است.

 



با نصب این نرم افزار؛
شاید روزانه ده ها پیام را از طریق روش های مختلف برای دوستان و افراد مورد نظر خود ارسال کنیم، اما این روزها که استفاده از اینترنت و نرم افزارهای شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده است، می توانید به جای پیامک های ساده و متنی، از پیام های زیبا یا همان عکس نوشته ها استفاده کنید، می توانید متن های مورد نظر خود را  بر روی تصاویر قرار دهید و برای افراد مورد نظرتان ارسال کنید. در ضمن برنامه دارای ده ها قالب و تصویر زیبا در درون خود است که از آن ها می توانید برای قرار متن استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، قابلیت افزودن تمبر بر روی تصاویر، امکان افزودن بر چسب و ... اشاره کرد.




همه ما دوست داریم از آخرین تحولات و آخرین خبرها به صورت لحظه ی در اختیار داشته باشیم و شاید خواسته باشید در مسیری که می خواهید به محل کار خود بروید نگاهی به آخرین خبرهای روزنامه ها بیندازید ولی فرصت آن را نداشته باشید در چنین شرایطی چه باید کرد. صفحه دریچه فناوری اطلاعات یک پیشنهاد ویژه به همه ی روزنامه خوان ها دارد دیگر از هیچ خبری عقب نمی مانید و همیشه آخرین خبرها خودشان به سراغ شما می آیند. بلی درست شنیدید با نصب نرم افزار هفت صبح آخرین اخبار بصورت لحظه ی برای شما ارسال می شود.





امام و انقلاب؛
امام خمینی با پشتیبانی مردم ایران که فداکارانه در صحنه انقلاب ایستاده بودند به دفاع از انقلاب نوپا پرداخت و کمتر از دو ماه با برگزاری رفراندوم و آرای 98 درصدی مردم نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد و با وجود دشمنی های جبهه متحد غرب و شرق به سرکردگی امریکا و شوروی در ایجاد کارشکنی و فتنه انگیزی توسط نیروهای ضد انقلاب، تجهیز صدام و حمایت از او در جنگ با جمهورى اسلامى ایران و فشارهای سیاسی و اقتصادی مانند تحریم های اقتصادی، رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران با همان منطقى که سالها پیش و در زمان تنهایى، نهضت خویش را آغاز کرده بود؛ یعنی جلب رضای خدا در تمامى رفتارها و حرکت ها و عمل به تکلیف، این نظام را سر بلند و پیروز هدایت کرد.





پمپ بنزین کجاست؟
حتما برای شما هم پیش آمده است که به شهری سفر کرده باشید و در حین سفر چراغ سوخت ماشین شما قرمز شده باشد و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد پمپ بنزین‌های آن شهر نداشته باشید و می‌ترسید سر گردان شوید و سوخت تمام کنید. نرم افزار پمپ بنزین یاب به شما کمک می‌کند تا نزدیک ترین پمپ بنزین را به شما نشان دهد. به کمک این نرم افزار شما می توانید نزدیک ترین پمپ بنزین را انتخاب کنید و همراه با نقشه و مکان دقیق پمپ بنزین رفته و اقدام به سوخت گیری کنید.





۹۹ ترانه کودکانه؛
حتما شده بعضی وقتا کودکان دلبندتان از شما بخواهند که یک شعر برای آنها بخوانید یا نه به آنها یک شعر یاد بدهید در چنین شرایطی نمی دانید برای فرزند خود چه چیزی بخوانید یا چه شعری را آموزش دهید که مناسب فرزند شما باشد.این ها می تواند یک مشکل باشد. شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات نگران این موضوع نباشید زیرا ما برای کودکان شما هدیه ی ویژه داریم که می توانید با آن کودکان خود را سرگرم آموزش و حتی هدیه دهید. نرم افزاری که می خواهیم آن را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم شامل 99 ترانه کودکانه شاد برای کودکان دلبند شما می باشد.





روانشناسی رنگ‌ها؛
علم روانشناسی دارای شاخه های مختلفی است که با بررسی هر یک از آن می توان به اخلاق و ویژگی های فردی افراد پی برد، یکی از روش های جالب در روانشناسی، استفاده از رنگ ها برای تشخیص ویژگی های افراد است، حال این روش ها و الگوریتم ها به یک برنامه کاربردی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی تبدیل شده است. برنامه معرفی شده را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و به گفته های آن عمل کنید تا به صورت علمی و روانشناسی با شخصیت خود آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فوق العاده زیبا، استفاده از الگوریتم های علمی، امکان ذخیره اطلاعات داده شده و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه معرفی شده بر اساس تست معروف روانشناسی رنگ پروفسور لوشر طراحی شده است.




کامل‌ترین مرجع اطلاعات دارویی؛
در حال حاضر هزاران دارو در زمینه های مختلف درمانی وجود دارد، که گاهی ما یا بستگانمان مجبور هستیم از آن ها به دلایل مختلف استفاده کنیم یا درباره داروی خاصی اطلاعات کسب کنیم، برنامه "مرجع اطلاعات دارویی" کمک می کند تا با خواص و موارد مصرف بیش از 1200 نوع دارو آشنا شوید. البته توجه داشته باشید که این برنامه صرفا جهت افزایش اطلاعات عمومی طراحی شده است و استفاده خودسرانه دارو از طریق این برنامه به هیچ وجه توصیه نمی شود. این برنامه می تواند یک ابزار مفید برای دانشجوهای رشته پزشکی و داروسازی باشد، چون بسیار کامل و با دقت زیادی نوشته شده است. در ضمن کتاب "اطلاعات و کاربردهای داروهای ژنریک" منبع این برنامه ایرانی و کاربردی است.

 



برای گوشی‌های هوشمند؛
از مشكلات عمده بهداشت در زمان ما گسترش استعمال دخانيات در جامعه است، كه اين خود به عنوان یکی از شايع ترين عوامل مرگ و مير در جهان شناخته شده است. برنامه حاضر به بررسی مشکلات و عوارض حاصل از استعمال دخانیات می پردازد. به امید آنکه این بلای خانمان سوز از کشور عزیزمان ایران رخت برکند. از مطالب موجود در نرم افزار می توان به مواردی چون: 13 راه براي ترک سيگار، افزایش خطر نابینایی با سیگار، دنیای شیرین بعد از ترک سیگار، 8 باور غلط درباره نيکوتين و ... اشاره کرد. درضمن برنامه دارای امکاناتی مانند: جستجوی پیشرفته، توضیح به همراه تصاویر، گرافیک کاربر پسند و ... اشاره کرد.

 



دانلود کنید؛
app lock نام یک نرم افزاری است که شما کاربران می توانید با استفاده از تمامی فایل ها و برنامه های گوشی خود را قفل کنید تا دیگران نتوانند وارد آن بشوند. این نرم افزار هوشمند با سنسوری قوی و قفل هایی ضد سرقت می تواند محافظ خوبی برای فایل های گوشی شما باشد. تنها کافیست با این نرم افزار برنامه مورد نظر خود را انتخاب تا آن را برایتان قفل کند. این برنامه از قفل های قوی که شامل الگو و پین و پسورد می باشد از تمامی اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مدیریت حرفه ای عکس ها و برنامه های شما اشاره کرد که آن ها را می تواند مخفی و یا قفل و همچنین دسته بندی کند. این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است تاکنون توانسته است که در برترین ها در زمینه قفل ها قرار گیرد.

 



شبکه اجتماعی ایرانی؛
با رشد چشمگیر ارتباطات بر بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن های همراه هوشمند، اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه تولید شده اند که بدون تردید با نمونه های معروف آن آشنایی دارید. البته کارایی هر یک از برنامه های مذکور متفاوت بوده اما در نهایت وظیفه همه آنها ایجاد ارتباط بین مخاطبین به صورت ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی و تصویری میباشد. نرم افزار واتس اپ و وایبر را همه می شناسند و از قابلیت های این شبکه های اجتماعی آشنا هستید. شاید همیشه به این فکر می کردید که یک نرم افزار ایرانی داشته باشید که تمام قابلیت های این دو نرم افزار را داشته باشد. بلی این آرزوی شما به حقیقت پیوست و نرم افزار شبکه اجتماعی ایرانی روانه بازار شده است که می تواند همپای واتس اپ و وایبر به رقابت بپردازد. اکنون از خود این سوال را می پرسید که هیچ نرم افزار ایرانی نمی تواند همپای این دو نرم افزار بیاید پس همراه ما باشید تا این نرم افزار را به درستی برسی کنیم.








گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
امید
۰۹:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۳
قشنگم چی باشه بهتره؟
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۲ دی ۱۳۹۳
چه فایده اینترنت ما به زور صفحه رو لود میکنه چه برسه به اینکه بخوایم دانلود کنیم.
به خدا دردآوره
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۳
چرا فرمت اینا راره...؟
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۳ دی ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز این فایل ها فشرده هستند بعداز دانلود باید از حالت فشرده خارج کنید و برنامه را نصب کنید.