سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارمند سودجو با جعل سند مزایده ده‌ها میلیون به جیب زد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو کلاهبردار در شهرستان هویزه خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی در خصوص وجود مغایرت حساب مالی یک شرکت در شهرستان هویزه، موضوع جهت بررسی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات و بررسی معاملات و اسناد مزایده آهن آلات این شرکت متوجه تنظیم سند‌های جعلی مزایده شدند که با هماهنگی قضائی برنده مزایده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

سرهنگ صالحی در ادامه اظهار داشت: با احضار متهم، تحقیقات از وی آغاز شد، اما متهم منکر هرگونه دخالت در مغایرت‌های مالی شرکت بود که در ‌‌نهایت در برابر اسناد و مدارک کشف شده پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ صالحی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت؛ با متصدی امور پشتیبانی شرکت به توافق رسیدم که به ازای ۳۶ دستگاه تریلر بارگیری شده ۲۲ دستگاه آن را با تنظیم سند، صورتجلسه نماید و تحویل هیئت مدیره دهد و مابقی را بین خود تقسیم کنیم، که پس از انجام این کار مبلغ سه میلیارد ریال را به حساب خود واریز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم، بلافاصله کارمند متخلف شرکت که همدست وی بود نیز دستگیر و با بررسی حساب بانکی وی مشخص شد مبلغ مذکور به حسابش واربز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اعزام متهمان به مراجع قضائی، از شرکت‌های بزرگ خواست تا در انجام معاملات کلان نظارت لازم را بر نحوه معاملات صورت گرفته داشته باشند.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.