سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری همایش بزرگ تشکل‌های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مشهد

همایش بزرگ تشکل‌های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم آغاز این همایش سراسری گفت : نتایج فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی باید فراملی باشد.


آیت ‌الله معصومی با اشاره به حضور بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه پس از بازگشت از فرانسه افزود : امام خمینی (ره) به دانشگاه رفتند تا به دشمنان انقلاب هشدار دهند که پشتیبان و طرفدار دانشگاه و دانشجویان هستند و امروز فعالیت‌های تشکل ‌های دانشجویی باید همراه با اهداف نظام ، توصیه ‌های مقام معظم رهبری و ادامه دهنده مسیر امام خمینی (ره) باشد.


وی در حاشیه این همایش گفت: در این همایش سه روزه 35  تشکل از دانشگاههای آزاد سراسر کشور و حدود 170  خواهر و برادر از اعضای این تشکل حضور دارند.


دبیرکل اتحادیه سازمان دانشجویان افزود :  اتحادیه ‌های دانشجویان دانشگاه آزاد سالانه حدود سه تا چهار همایش در شهرهای مختلف برگزار می‌کند و همایش کشوری تشکل ‌های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مشهد با رویکرد فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی برای فعالیت ‌های سازمان اسلامی دانشجویان ایران است.


گفتنی است نشست تخصصی، برنامه حرم شناسی و شرکت در حلقه‌ های معرفتی حرم مطهر، دیدار با آیت دبیر کل سازمان دانشجویان ایران الله واعظ طبسی و برنامه ‌های تفریحی از برنامه های این همایش سه روزه است .

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.