سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش فاصله زمانی اتوبوس‌ها در خط ولیعصر-شهرک والفجر

رئیس اداره اتوبوسرانی منطقه 6 از کاهش شکایت شهروندان از فاصله زمانی اتوبوس خط ولیعصر- شهرک والفجر خبر داد.

 محمد امین شادرام رئیس اداره اتوبوسرانی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اعلام این خبر افزود: طبق شکایاتی که شهروندان در سامانه 137و 1888 از فاصله زمانی بسیار زیاد اتوبوس‌های خط ولیعصر-شهرک والفجر داشتند، با بکارگیری و اجرای امکاناتی نظیر 3G و تبلت که در اختیار مسئولان خطوط به منظور رصد آنلاین تعداد اتوبوس‌های در طول مسیر و کنترل بهتر و به روز آن‌ها قرار گرفته، فاصله زمان‌بندی اتوبوس‌ها در این خط کوتاه‌تر و شکایات کاهشی 50 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای رانندگان اتوبوس که در غالب کلاس 40 تا 50 نفری در ساختمان معاونت راهنمایی و رانندگی در حال انجام است و در این کلاس‌ها آموزش رانندگان در بحث تخلفات از جمله سرعت، فرهنگ سازی رفتار، طرز صحیح رانندگی، رفتار با مسافران و .. انجام می‌شود.

رئیس اداره اتوبوسرانی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان مترو بصورت تشبیه سازی رانندگی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود که در پایان دوره کارت‌هایی به عنوان رانندگان حرفه‌ای به آن اهدا می‌شود.

شادرام اظهار کرد: برای مدیران خطوط اتوبوسرانی جلسه توجیهی به منظور آشنایی با برنامه‌های به روز رسانی، زمان‌بندی و اجرای صحیح، همچنین وسایل ابزاری که در اختیار مدیران قرار داده شده در پایانه‌های انقلاب و کاوه برپا می‌شود.

وی در پایان گفت: به روز رسانی ایستگاهها، زمان‌بندی اتوبوس‌ها، رنگ‌آمیزی و شستشوی ایستگاه‌ها به ویژه ایستگاههای نزدیک مدارس مهم منطقه شناسایی ویک سرویس ویژه در تایم خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که از دیگر اقدامات این اداره است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاهش ، اتوبوس ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمی
۱۵:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
باسلام من معلم هستم وکار هرروزم استفاده از اتوبوسهای میدان ولیعصر-شهرک والفجر میباشد. همیشه 45دقیقه باید منتظر آمدن ماشین باشم وهمیشه دیر به محل کارم میرسم.اگر اقدامی فرمایید. فاصله سرویس اتوبوس هارو کاهش دهید وازاتوبوسهای سالم تر وتمیزتر در این خط استفاده نمایید .البته این مشکل رفت وبرگشت من از محل کارم میباشد یعنی بعداز اتمام کار در ساعت 12:25دقیقه باید نیم ساعت تا 45دقیقه معطل باشم .در ضمن قدیمی وپرسروصدا بودن ماشینها هم مورد توجه قرار گیرد.لطفا اقدام فرمایید.دعاگویتان هستم.