سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فناوری اطلاعات ابزار اصلی مبارزه با فساد است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به عزم جدی سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضروری ترین و اصلی ترین ابزار لازم برای این کار است.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، کاظم آیت اللهی دیروز در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام) اصفهان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره اقدام شتابان، عملی و کاربردی در مبارزه با فساد افزود: همه صنوف و صنایع وظیفه دارند با حاکمیت در این راستا همراهی کنند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی، درد کشیده فساد است، اظهار کرد: توقف مسیر تعالی جامعه بدلیل فساد است.

رئیس نظام صنفی رایانه ای کشور تاکید کرد: صنف رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور آمادگی کامل را برای مبارزه با فساد دارد.

وی موهبت این صنف و فناوری را ایجاد شفافیت دانست و افزود: در فضای پیچیده کسب و کار امروز تنها راه و ابزار رسیدن به شفافیت و مبارزه با فساد، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

آیت اللهی به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران اشاره و اظهار کرد: صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات حاضر نشد در فضای پر شبهه و غیر شفاف این نمایشگاه شرکت کند و این یکی از مصادیق عزم این صنف برای ایجاد شفافیت است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام) اصفهان تا هفتم دی ماه جاری برپاست.


انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.