سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شب سال نو میلادی؛

گردشگران خارجی کیش آرزومند جهانی همراه با صلح و دوستی شدند

همزمان با سراسر جهان گردشگران خارجی با حضور در جزیره کیش به استقبال سال نو میلادی رفتند،در حالی که آرزومند جهانی عاری از خشونت، صلح و دوستی بودند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در این جشن که با حضور بیش از 400 نفر از گردشگران خارجی چهارشنبه شب در یکی از مراکز اقامتی جزیره کیش و به همت شرکت هواپیمایی کیش ایر برگزار شد، حاضران به صورت جمعی سرود آغاز سال نو را زمزمه کردند .

با فرا رسیدن سال نو میلادی و همزمان با سراسر جهان بیش از 400 نفر از گردشگران خارجی چهارشنبه شب در یکی از مراکز اقامتی جزیره کیش به استقبال سال نو میلادی رفتند، در حالی که آرزومند جهانی عاری از خشونت و همراه با صلح و دوستی بودند.

بر اساس این گزارش، این جشن با حضور نمادین بابانوئل و اهدا هدایا به تعدادی از شرکت کنندگان همراه بود.

مرادیا ویلا از کارمندان سفارت فیلیپین در ایران با ابراز خوشحالی از برگزاری این جشن گفت: آرزو می کنم تمام مردم دنیا درآرامش و جهانی بدون درگیری و جنگ، زندگی کنند.

ویلا گفت : تبلیغات کشورهای غربی علیه ایران دروغ است، ما از حضور در این منطقه و میهمان نوازی ایرانیان راضی هستیم و امنیت در جزیره کیش برای گردشگران خارجی برقرار است.

وی در ادامه افزاود: ما نیز همچون ایرانیان طالب صلح و دوستی در جهان هستیم و این نقطه اشتراک ماست.

سیاوش واشقانی فراهانی مدیرمرکز اقامتی گردشگران و کارکنان خارجی در جزیره اظهار داشت: محوریت برگزاری جشن میلاد مسیح دوستی، بخشندگی و مهربانی است .

ژولیوس گردشگر حاضر در این مراسم با تبریک این روز به هموطنان مسیحی گفت: این نخستین بار است که در کشور ایران در این جشن حضور پیدا کرده ام و بسیار لذت بخش است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.