سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صائبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ویژه برنامه های مترو به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول

شركت بهره برداری مترو تهران به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و همچنین 9 دی ، ویژه برنامه هایی را در ایستگاه های مترو برگزار می كند.

محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بااشاره به ویژه برنامه های شرکت بهره برداری مترو در ماه ربیع الاول اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن این ماه اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی در سه محور. آداب حیاء و عفاف، مهربانی و بخشندگی خدا و اقداماتی برای فرهنگسازی در زمینه جلوگیری از تردد آقایان در واگن بانوان كرده است.


وی به فضا سازی محیطی ایستگاه ها و واگن های مترو همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد منجی عالم حضرت رسول اكرم (ص) اشاره كرد و افزود: اجرای تئاتر پنهان در واگن‌ها با موضوع سبك زندگی، اجرای سرود كودكان با موضوع ارتقاء فرهنگ استفاده از مترو و اجرای تئاتر محیطی در ایستگاه ها با موضوع آموزش‌های شهروندی از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی در این ایام است. همچنین پانتومیم با موضوع سبك زندگی و اخلاق شهروندی هم در ایستگاه های منتخب اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینكه مترو با توزیع نشریه بوی بهشت و جشن ایستگاهی به استقبال میلاد پیامبراكرم (ص) خواهند رفت خاطرنشان كرد: معرفی كتاب و مسابقات كتابخوانی با موضوع مهربانی و بخشندگی خدا و آداب حیاء و عفاف هم جز برنامه های این ایام است.

صائبی تصریح كرد: در روزهای آینده سالگرد حماسه ملی 9 دی را هم پیش رو داریم و برای گرامی داشت روز بصیرت فضا سازی محیطی در ایستگاه ها صورت گرفته است ضمن آنكه به مناسبت این حماسه ملی نمایشگاه عكس و پوستر با موضوع "حماسه 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در ایستگاه های ولیعصر و توحید برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.