سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته وقف صورت گرفت:

برپایی 20پایگاه همه واقف باشیم در استان البرز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: 20پایگاه اطلاع رسانی همه واقف باشیم همزمان با هفته وقف در شهرستان‌های استان البرز برپا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وقف در استان البرز، افزود: 20پایگاه اطلاع رسانی دستاوردها و عملکرد اوقاف و امور خیریه، معرفی امامزادگان و بقعه متبرکه، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان‌های استان البرز برپا می‌شود.
 
وی اظهار داشت: ‌این پایگاه با هدف آشنایی بیشتر و بهتر شهروندان آحاد مردم با وقف و اطلاع رسانی از برنامه‌ها و عملکرد اوقاف و امور خیریه در استان البرز برپا می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین  صالحی تصریح کرد: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره استاندارد امامزاده طاهر(ع) در شهرستان کرج روز چهارشنبه سوم دی ماه سال 93 با حضور مسئولان استانی و محلی از عمده ترین اقدامات اوقاف و امور خیریه استان البرز در هفته وقف است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایش یاوران وقف و تجلیل از واقفان و متولیان وقف، به ثبت موقوفات انجام شده در هفته وقف، برپایی نمایشگاه استانی و دستاوردهای موقوفات، اعزام مبلغان و روحانیون از اقدامات دیگر اوقاف و امور خیریه استان البرز است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استان ، البرز ، موقوفات ، واقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.