سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس کشور خبر داد

کمبود۷۰۰۰ نیروی انسانی در پایگاه اورژانس

صابری نیا گفت: هدف اورژانس کشور در طرح امداد زمستانی کاهش زمان امداد رسانی، استقرار پایگاه اورژانس در مناطق حادثه خیز زمستانی برای آرامش خاطر مسافران می‌باشد.

دکتر امین صابری نیا، رئیس مرکز مدیریت بهداشت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در خصوص طرحهای زمستانی سال جدید گفت: از جمله برنامه‌هایی که امسال جهت پیشگیری از حوادث زمستانی اجراء‌ شده است، می‌توان به افزایش‌ آمبولانس‌های جاده‌ای و هوایی در مناطق برف گیر اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آمبولانس‌های هوایی به ۱۴ تا ۱۶ آمبولانس می‌رسد. 

وی افزود: از جمله دیگر طرح‌ها، طرح آماده باش ۲۴ ساعته بیمارستان‌ها و آموزش پزشکی لازم از طرف آنهاست و همچنین ایجاد زنجیر چرخ و تجهیزات لازم در پایگاه امداد زمستانی است. 

دکتر صابری نیا، در ادامه گفت: با وجود آمبولانس‌های کافی در جاده‌ها و تجهیزات لازم و با وجود ۱۲۸۰ پایگاه زمستانی در جاده‌ها اما با کمبود ۵۰۰ پایگاه امداد زمستانی مواجه هستیم. 

وی در پایان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما کمبود نیروی انسانی است که با ۷۰۰۰ کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم. این در حالی است که دیگر کارکنان علاوه بر فعالیتهای خود مجبور هستند بیشتر فعالیت کنند و متاسفانه با وجود تلاشهای بسیار شاهد افزایش نیروی انسانی نبوده‌ایم.  




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.