سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سران حزب "لیبرمن" به اتهام فساد

پس از یک سال تحقیقات مخفیانه درباره فساد بزرگ در رژیم صهیونیستی امروز اعلام شد که در پرونده فساد بزرگ این رژیم، از بسیاری از سیاسیون اسرائیلی تحقیقات به عمل آمده است.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، این پایگاه اعلام کرد که پس از یکسال تحقیقات مخفیانه درباره پرونده فساد بزرگ در رژیم صهیونیستی که ده‌ها تن از مسئولان ارشد در سازمان‌های اسرائیلی در آن نقش دارند، اعلام شد که این مسئولان ارشد فراخوانده و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.

این پایگاه اعلام کرد که در جریان تحقیقات در رابطه با فساد بزرگ در اسرائیل سران حزب لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دستگیر شده‌اند.

این پایگاه اعلام کرد که حدود 30 مسئول ارشد به منظور تحقیقات در رابطه با تخصیص منابع به سازمان‌ها و گروه‌ها به شکل غیرقانونی و دادن پول به به گروه‌ها در مجالس محلی و پولشویی از طریق مؤسساتی که وجود خارجی ندارند و دادن رشوه و و انتخاب نزدیکان در پست‌ها و مناصب گوناگون دستگیر شده‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای امروز گفته که از میان افرادی که مظنون هستند یک وزیر سابق و معاون وزیر و رؤسای شهرداری‌ها و افرادی دیگر وجود دارند.

هنوز معلوم نیست که تحقیقات پلیس از سیاسیون اسرائیلی به چه نحوی بوده است اما طبق گزارشات در تحقیقات به عمل آمده از لیبرمن وی تبرئه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۳ دی ۱۳۹۳
وقتی لیبرمن فاسد است ، اعضای حزبش هم فاسد است . پول مالیات ملت آمریکا هزینه افراد فاسدی مثل نتانیا هو و لیبرمن می شود .