سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعایش کنید؛

خواننده پاپ در بستر بیماری سرطان

غلامرضا صنعتگر خواننده سرشناس هرمزگانی پاپ کشورمان از آغاز مرحله‌ی دوم شیمی‌درمانی خود، پس از ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا صنعتگر خواننده سرشناس هرمزگانی پاپ کشورمان از آغاز مرحله‌ی دوم شیمی‌درمانی خود، پس از ماه صفر خبر داد.



صنعتگر، اظهار کرد: پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ی نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، پس از ماه صفر، مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می‌شود.
 
وی با بیان این‌ که متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است، گفت: امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.
 


صنعتگر درباره‌ی حمایت مسوولان نیز بیان کرد: یکسری از دوستان و مسوولان محبت داشتند و هر لحظه به یادم بودند، در اینجا باید از استاندار، نمایندگان مردم در خانه‌ی ملت و شهردار بندرعباس تشکر کنم که در این مدت مدام پیگیر حال من بودند و هستند.
 
وی با اشاره به این‌که این عیادت‌ها باعث خشنودی و افزایش روحیه و انگیزه در من می‌شود، ادامه داد: در این مدت، کمک مالی به من صورت نشد و فقط وضعیت بیمه‌ام به لطف مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مشخص شد و امیدوارم شاهد روزی باشیم که هیچ هنرمندی فراموش نشود.
 


او با بیان این‌که امیدوارم موسیقی ایران دور از شایعه‌پراکنی‌ها باشد، افزود: اگر می‌بینیم جامعه موسیقی به یکپارچگی نمی‌رسد، همین شایعات، بزرگ‌ترین مانع در برابر این رخ‌داد است.

امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ناجوانمردی‌ها دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
ضمن آرزوی سلامتی کامل برای برادر گرامی جناب آقای صنعتگر عزیز،صدای شما برای ما یاد آور امام رضا و معجزات اوست با آن نوای برخاسته از دل درضامن آهو....الهی امام رضا ضامن شما و بیمار سرطانی ما هم بشود،یا الله
پروانه
۱۰:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
با ارزوی شفای عاجل برای هنرمند خوش صدا افای صنعتگر عزیز انشاا... که هر چه زودتر به صحنه برگردی ،
محیا
۱۴:۲۹ ۲۷ دی ۱۳۹۳
سلام.ممنون از اینکه ما رو در جریان وضعیت جسمی آقای صنعتگر قرار دادید.خواهشا باز هم با ایشون مصاحبه کنید و بخش های بیشتری از مصاحبه هاتون رو روی سایت بگذارید.ممنونم