سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معصومیان به کادر فنی فرش ارا پیوست/ دلیل جدایی توکلی: بیماری یا مسائل انضباطی!

حمید معصومیان مربی گلر های فصل گذشته فرش ارا ،مجددا به باشگاه فرش ارا پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی یاشگاه خبرنگاران، معصومیان که سابقه حضور در تیم های مختلف فوتسال ماننند علم وادب و فرش ارا،بازیافت ،توس پرک ،چورک توس ،پیام ثامن ،سروش و منتخب شهرداری را  را به عنوان بازیکن و مربی دارد ،مجددا به عنوان مربی گلرها به تیم فرش آرا پیوست.

جعفر توکلی مربی سابق گلر های فرش ارا پس از نیم فصل خوب با فرش ارا ،به توصیه پزشکان و برای جلوگیری از فشارهای حین بازی از کادر فنی فرش ارا جدا شد و حمید معصومیان دعوت مجدد باشگاه را پذیرفت و از امروز در تمرینات تیم حاضر شد.جعفر توکلی طی نیم فصل حضور در فرش ارا به نحو احسن فعالیت کرد و متاسفانه به سفارش اکید پزشکان از تیم جدا شد.
 
معصومیان ، پیرامون حضور مجددش در فرش آرا گفت:اولویت برای من کار کردن است.دوست دارم تجربیاتی را که دارم در اختیار دیگران قرار بدهم  . برای همین حرفه مربیگری را دوست دارم.برای برگشتنم همین مسئله مهمترین دلیل بود.ضمن اینکه از طرف باشگاه فرش ارا به من پبشنهاد شد و منم شرایط را سنجیدم و دیدم امکانات و شرایط مد نظرم در اختیارم است و مشکلی وجود ندارد.بنابراین پذیرفتم دوباره در کنار فرش ارا باشم.
 
معصومیان درباره شرایط فرش آرا گفت:من تنها یک جلسه در کنار تیم بودم . شناخت دقیقی ندارم.ولی با اکثر بچه ها دوست هستم و میبینم که چه با انگیزه تمرین میکنند.تیم امسال فرش ارا خیلی پر مهره است و به نظرم مدعی قهرمانی هم هست.امیدوارم این اتفاق بیفتد تا فوتسال مشهد به حق واقعی خود برسد.
 
البته به نقل از منابع آگاه  شنیده ها رسیده از مشهد دلایلی به جز بیماری جعفر توکلی را دلیل این جدایی میدانند و به نظر می رسد اتفاقات هفته پایانی مقابل فردوسی مشهد و درگیری فیزیکی توکلی با داور، در این جابجایی بی تاثیر نمی‌باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: معصومیان ، توکلی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.