سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات و بقعه‌های متبرکه شمال و شرق کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات و بقعه‌های متبرکه شمال و شرق کشور همزمان با هفته وقف در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته وقف در این استان افزود: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات و بقعه‌های متبرکه شمال و شرق کشور با حضور پنج استان کشور در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح 6 تا 8 دی ماه سال 93 با حضور، مشارکت و همکاری پنج استان مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، استان خراسان رضوی و شمالی در استان خراسان رضوی در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد تصریح کرد: نمایش و اجرای 70 طرح سرمایه‌گذاری استا‌ن‌های پنج گانه در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات و بقعه‌های متبرکه شمال و شرق کشور از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی شش غرفه استانی در 14 بخش پیرامون موضوع‌های عمرانی،‌ ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و ... با ارائه 75 طرح از اقدامات دیگر نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات و بقعه‌های متبرکه شمال و شرق کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوقاف ، بقعه ، متبرکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.