سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم عزاداری امام رضا (ع) با حضور آیت اله خاتمی در شهرستان شهریار برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام رضا(ع) در مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار و با حضور آیت اله سید احمد خاتمی و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت اله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مراسم عزاداری امام هشتم شیعیان که در محل مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار و با حضور جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی و حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار داشت: بررسی حیات سیاسی و اجتماعی امام رضا (ع) در نشست و جلسه‌ای چند ساعته امکان پذیر نیست و پرداختن به کلیه ابعاد زندگی آن حضرت زمان بسیار بیشتری را می‌برد.

وی در ادامه افزود: یکی از موارد حائز اهمیت در عصر امام رضا (ع) جریان واقفیه بود که به همان فتنۀ واقفیه تعبیر می شود و در واقع امر فتنۀ خواص دنیا پرست بود که به خاطر دنیا ولایت ستیز شدند.

آیت اله سید احمد خاتمی در ادامه عنوان کرد: در هر فتنه‌ای سه عنصر حضور عناصر سابقه‌دار در جریان فتنه، سوء استفاده از مقدسات و القاء شبه جاری و ساری است که در فتنه هشتاد و هشت وجود این عناصر مشهود و بارز بود.

این عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: حضور عناصر انقلابی، استفاده از عکس امام راحل در جریان اغتشاشات و القا شبه تقلب سه مؤلفه ای بود که جریان سازان و سران دست اندرکاران فتنه با بهره گیری از آن درصدد پیاده سازی آن بودند و هدف این بود مشابه جریانی که در اوکراین پیاده شد در ایران نیز آن را ساماندهی کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فضای فتنه فضای غبارآلودی است که تشخیص حق از باطل را دشوار می نماید و همواره در چنین فضایی ولایت فقیه چراغ راهگشا است.

گفتنی است در پایان این مراسم شهروندان و مسئولین شهریار با ذکر مصیبت به عزاداری مراسم شهادت امام هشتم شیعیان (ع) پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، خواص ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.