سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی صدها شرکت ایتالیایی در سال 2014

کنفدراسيون تجارت و موسسه ملی آمار ايتاليا اعلام کرد: در سال 2014 ميلادی در هر روز 260 شرکت و کارگاه توليدی در اين کشور تعطيل شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي خبرگزاري ايتاليايي زبان آنسا، بحران اقتصادي موجب وارد آمدن لطمه شديدي به شرکت ها و کارگاه هاي توليدي در ايتاليا شده است به طوريکه اين واحدها به طور چشمگيري در حال تعطيلي و بسته شدن هستند. ميزان حقوق هاي پرداختي به کارکنان نيز در اين کشور،‌ پايين تر از ميزان متوسط آن در ديگر کشورهاي اروپايي است.  

در همين زمينه و بر اساس اعلام گزارش کنفدراسيون تجارت و موسسه ملي آمار ايتاليا (ايستات)،‌ در ده ماهه اول سال 2014 ميلادي در هر روز دويست و شصت شرکت و کارگاه توليدي در اين کشور تعطيل و فعاليت خود را متوقف کرده است. تعداد شرکت هايي که فعاليت هاي خود را متوقف مي کنند، از تعداد شرکت هاي تازه تاسيس بيشتر است. فقط تجارت دوره گردي افزايش يافته است. اما همين نوع از تجارت نيز در جنوب ايتاليا به شدت کاهش يافته است.

بر اساس اين گزارش، در فاصله ماه هاي ژانويه تا اکتبر سال 2014 ميلادي، صد و هفتاد و هشت
هزار و صد و شش شرکت و کارگاه توليدي در ايتاليا تعطيل شده و در عوض فقط صد هزار و دويست و سي و دو شرکت ثبت سفارش شده است.

کنفدراسيون تجارت ايتاليا اعلام کرده است، تاثيرهاي منفي ناشي از رکود اقتصادي، در ده ماهه اول سال 2014 ميلادي موجب تعطيلي بيشتر شرکت ها، در مقايسه با ثبت آنها «در همه مناطق ايتاليا»‌ شده است.

در جنوب ايتاليا تعداد شرکت هاي تعطيل شده بيشتر از ثبت شده بوده و اين اختلاف به بيست و شش هزار و دويست و هشتاد و هفت مورد مي رسد. اين تعداد در شمال غربي اين کشور برابر با بيست هزار و نهصد و هشتاد مورد بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.