سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده سازمان ملل در کابل:

کابینه متنوع عاملی در اعتماد افغان‎ها به دولت خواهد شد

نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور افغانستان با تأکید بر اینکه کابینه دولت وحدت ملی باید هرچه زودتر اعلام شود، کابینه متنوع را زمینه‎ساز افزایش اعتماد افغان به دولت افغانستان دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "نیکولاس هیسم" نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان در نشست خبری شورای امنیت اعلام کرد: دولت وحدت ملی افغانستان باید هرچه زودتر کابینه خود را اعلام کند.
 
هیسم افزود: کابینه متنوع و کارا می‎تواند زمینه‎ساز افزایش اعتماد افغان‎ها به دولت شده و دولت وحدت ملی نیز با این نوع کابینه به تعهدات خود در قبال ملت عمل کند.
 
نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان با اشاره به چالش‎های پس از انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خطاب به اعضای شورای امنیت گفت: چالش های موجود در افغانستان را نادیده نگیرید.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت که دولت وحدت ملی افغانستان باید ناامنی‎هایی که در این کشور افزایش یافته را نادیده نگیرد و با همکاری جامعه جهانی به صورت فوری وارد عمل شود.
 
این در حالی است که ناامنی‎ها از چند روز به این طرف در افغانستان افزایش یافته و کارشناسان افغان دلیل آن را عدم معرفی کابینه می‎دانند.
 
با آنکه رئیس جمهور افغانستان در مراسم تحلیف خود اعلام کرد که کابینه را ظرف 45 روز تشکیل می‎کند، اما هم‎اکنون نزدیک به 85 روز از تشکیل این دولت می‎گذرد، اما از کابینه خبری نیست.
 
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.