سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

محکومیت بیش از 12 میلیارد ریالی متخلفان در استان زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به ورود 618 پرونده طی این ماه به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت بیش از 12 میلیارد و سیصد میلیون ریالی متخلفین طی این ماه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت:در آذرماه امسال تعداد 618پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

ممیزی افزود:بر اساس آمار منتشر شده در بخش کالا و خدمات تعداد 463 پرونده وارد و تعداد 476 پرونده مختومه گردیده است و عملکرد تعزیرات حکومتی در این بخش 103درصد است.

وی با اشاره به اینکه در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد 92 پرونده وارد و پس از بررسی و صدور رأی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعداد 101 پرونده مختومه شده است و عملکرد در این بخش 110 درصد است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد :در بخش بهداشت،دارو و درمان نیز تعداد 63 پرونده وارده گردیده و تعداد 65 پرونده نیز مختومه شده است و عملکرد در این بخش 103 درصد است.

ممیزی عملکرد تعزیرات حکومتی استان در آذرماه 93 بر اساس آمار موجود و تعداد پرونده های مختومه شده 104 درصد است.

وی تصریح کرد:در آذرماه 93 بر اساس آراء صادره از سوی شعب تعزیرات حکومتی استان ،متخلفین پرونده ها به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 12 میلیارد و سیصد میلیون ریال محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد:میزان جریمه وصولی نیز بیش از 4 میلیارد و چهارصد میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: محکومیت ، متخلفین ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.