به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از اکستریم تک با نزدیک شدن به اواخر سال 2014 و تعطیلات سال نو میلادی اپل آگهی ویدئویی جدیدی منتشر کرده است.
کوپر تینوییها به جای بهرهگیری از یک تم داستانی ساخت یک قطعه موسیقی توسط دختر جوانی را که از ابزارهای اپلی استفاده می کند، دستمایه داستان خود قرار دادهاند.
اپل در آگهی ویدئویی خود از داستان سادهی بهره برده است در این آگهی ویدئویی یک دختر جوان هدیهی ارزشمندی به مادر بزرگ خود می دهد و پس از یافتن یک صحفهی موسیقی قدیمی که در آن مادر بزرگش آهنگ Love is Mere Tostay را زمزمه کرده، تصمیم به ساخت نسخهی جدیدی از این آهنگ می گیرد .
دختر جوان با استفاده از انواع گجتهای اپلی و همچنین نرم افزار ویرایش موسیقی این کمپانی، آهنگ زمزمه شده توسط مادربزرگش را با صدای خود و قطعات پیانو و گیتار ترکیب کرده و قطعه موسیقی جدیدی می سازد در آخر آهنگ جدید را که درون یک آلیپمینی قرار داده به همراه یادداشتی روی میز صبحانه قرار دارد و همینطور این ویدئو با استفاده از شخصیت اصلی و بدون وجود المیانهای اصلی و شاخص جشن سال نوی میلادی و کریسمس تولید شده است که اپل در این ویدئو نیز سعی کرده فلسفه ساخت محصولات و به صورت کلی فعالیت خود را نمایش دهد.
باید خاطر نشان کرد: که استفاده از ایدههای ساده و پیروی از سادگی، موضوعی است که اپل همیشه از آن تبعیت کرده است.
انتهای پیام/