سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه تازگی ندارد /"شیخ شیشانی" گفت ما با اسرائیل کاری نداریم

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه تازگی ندارد و این اقدام در راستای تقویت اقدامات ضدانسانی گروه‌های تروریستی است.


"قربانعلی محبوبی"، استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) در گفتگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه و بمباران منطقه "دیماس" و "ترمینال صادرات و واردات فرودگاه دمشق" اظهار داشت: این حرکت صهیونیست‌ها در راستای تقویت گروه‌های تروریستی در سوریه انجام گرفت.
 
*گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه
 
وی افزود: گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه روز به روز شکست می‌خورند و مواضع خود را از دست می‌دهند و باید صهیونیست‌ها به این تروریست‌ها روحیه می‌دادند و این اقدام در همین راستا صورت گرفت.
 
استاد دانشگاه امام حسین (ع) با بیان این که اقدامات صهیونیست‌ها در تجاوز به سوریه تازگی ندارد، تأکید کرد: این اقدامات یک روحیه برای تقویت اقدامات ضدانسانی گروه‌های تروریستی بوده و جبهه اصلی حامی این تروریست‌ها غرب و به ویژه آمریکا، ترکیه و عربستان است.
 
محبوبی با اشاره به پاسخ ارتش سوریه به صهیونیست‌ها در میدان نبرد با گروه‌های تروریستی گفت: سوریه به دنبال ایجاد جبهه جدید جنگ با صهیونیست‌ها نیست و پاسخ صهیونیست‌ها را مبارزه با گروه‌های تروریستی خواهد داد.
 
*"شیخ شیشانی" گفت ما با اسرائیل کاری نداریم
 
وی در پایان با بیان وابستگی تکفیری‌ها به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: "شیخ شیشانی" مفتی وهابی در مصاحبه با یکی از رسانه‌های خارجی گفته هدف ما مبارزه با اسرائیل نیست بلکه به دنبال مرتدین هستیم!

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۱:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۳
گروه تروریستی داعش وحامیانشان مرتدواقعی هستندکه به تیغ الهی که در دست امام زمان
(عج) می باشدگردن زده خواهند شد.