سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در مشهد مطرح کرد؛

۱۷ بیمارستان در سطح کشور به دلیل نبود ردیف اعتباری تعطیل است/ کمبود 40 پزشک در خراسان رضوی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۷ بیمارستان در سطح کشور به خاطر نبود نیرو، تجهیزات و ردیف اعتباری تعطیل و بدون استفاده مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه  بازدید از تنها بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: هر چند احداث بیمارستان‌های زیر 50 تخت در هیچ جای کشور به صلاح نیست ولی تلاش می‌شود با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت برای تجهیز، تامین نیرو و ردیف اعتباری این بیمارستان‌ها اقداماتی انجام گیرد.

وی افزود: هم اکنون در سراسر کشور 35 بیمارستان نیمه تمام وجود دارد که باید با کمک دولت و بخش خصوصی، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

قاضی زاده هاشمی بر رفع مشکلات بیمارستان رشتخوار در تامین نیرو ، تجهیز و گرفتن مجوز فعالیت تاکید کرد و برای تجهیز بخش زایمان و درمانگاه شهر جنگل به ویژه تامین آمبولانس قول مساعد داد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: این طرح در سراسر کشور اجرایی شده و در خراسان رضوی  با کمبود حدود 40 پزشک روبه رو هستیم که بزودی این کمبود برطرف می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خراسان رضوی از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های رشتخوار، خواف، تایباد و باخرز بازدید و برای رفع مشکلات موجود در این مراکز تصمیماتی اتخاذ کرده است.

قاضی زاده هاشمی همچنین در سفر به استان خراسان رضوی از مرکز بهداشتی درمانی روستای کاریزنو تربت جام و بیمارستان طالقانی در حال ساخت این شهرستان که از پیشرفت 97 درصدی برخوردار است، بازدید کرد.

انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.