سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی بارش برف؛

برف و کولاک 20 نفر را در عین‌الروم اشنویه گرفتار کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه از گرفتار شدن 20 نفر در برف و کولاک عین‌الروم اشنویه از صبح امروز تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ فخرالدین مام‌علی، اظهار داشت: در پی اطلاع مردم مبنی بر گرفتار شدن شش خودروی سواری در محور ارومیه به عین‌الروم اشنویه رسیدگی به موضوع در دستور کار نیروهای امدادی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروها اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با خودروهای سنگین و ست نجات در کمترین زمان ممکن در محل حضور و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

مام‌علی بیان داشت: بر اثر بارش شدید برف و باران در شهرستان اشنویه و نامساعد بودن هوا، 6 خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند.

وی با بیان محل دقیق وقوع این حادثه، عنوان داشت: این خودروها در محور ارومیه به اشنویه در 7 کیلومتری پایگاه به اشنویه در حرکت بودند که با بارش شدید برف غافلگیر شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه با بیان تعداد حادثه‌دیدگان، مطرح کرد: در این حادثه 20 نفر از رانندگان و مسافران آسیب دیدند که توسط نیروهای امدادی نسبت به اسکان آنها اقدام به عمل آمد.

مام‌علی با بیان مهم‌ترین دلیل این حادثه افزود: نکته قابل توجه این است که رانندگان باید قبل از سفر نسبت به وضعیت راه‌ها با توجه به ریزش‌ جوی اطلاع حاصل کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

وی گفت: با توجه به نامساعد بودن هوای استان آذربایجان غربی و بارش نزولات آسمانی مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به سفر هستند، پتو و جیره خشک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، اشنویه ، برف ، کولاک ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.