روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد نوشت مشکل فنی، کارمندان را مجبور کرد سازماندهی برنامه سفر مسافران را به صورت دستی و با استفاده از دستگاه های فکس انجام دهند.
"دیوید هول" مدیرعامل شرکت جت استار گفت: ما با جدیت برای رساندن مسافران به مقصدشان تلاش می کنیم. وی افزود می دانیم که در زمان خاصی از سال به سر می بریم و مردم می خواهند در کنار خانواده و دوستانشان باشند.
وی افزود پرواز بین 60 تا 70 هزار مسافر با تاخیر انجام شد و پانزده پرواز نیز لغو شد. این شرکت افزود مشکل رایانه ای موجب تاخیر در پروازها به مدت شصت تا نود دقیقه شده است.
انتهای پیام./.