سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار استقلال در یک نگاه؛

لیست بازیکنان مورد نظر قلعه نویی تغییر کرد

اگر کریمیان رفتنش قطعی شود، سهمیه استقلال 7 نفر خواهد شد، سرمربی آبی پوشان بازهم لیست مورد نظرش را برای فصل نقش و انتقالات تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اینطور که به نظر می‌رسد قلعه نویی لیست جدید بازیکنان مورد نظر را به مسئولان باشگاه ارائه داده و قرار است که بازیکنان مورد نظر در فصل نقل و انتقالات به جمع آبی پوشان اضافه شوند.

با توجه به جدایی دایسلط، دروازه‌بان برزیلی استقلال، این تیم در نظر دارد که یک گلر برای نیم فصل دوم جذب کند و طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که باشگاه استقلال در حال حاضر سه گزینه مدنظر سرمربی تیم را مورد بررسی قرار دادند و به احتمال زیاد باشگاه استقلال در آینده باید از بین بازیکنانی چون وحید طالب لو، شهاب گردان و یک دروازه‌بان از تیم امید استقلال وارد مذاکره شود تا در صورت رسیدن به مرحله‌ نهایی یکی از این سه گزینه به جمع آبی پوشان اضافه شود.

البته نکته قابل توجه این است که شهاب گردان و وحید طالب لو شناس بیشتری برای سنگربانی تیم استقلال را دارند. در آن سو نیز این تیم شش سهمیه دارد که باید در نیم فصل دوم بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

از بین این شش نفر قطعا یک دروازه‌بان خواهد بود و میلاد کرمانی مقدم و سلیمان فلاح نیز در نیم فصل دوم به تیم پیوستند و به همین خاطر تیم استقلال سه جای خالی دیگر دارد که باید آن‌‌ها را نیز پر کند.

یکی از گزینه‌های احتمالی دیگر، حضور هافبک برزیلی 28 ساله است که قرار بر این شده به باشگاه بیاید و تست‌های لازم را برای جذب به تیم استقلال انجام بدهد.

در آن طرف نیز قرار است بین رضا عنایتی و کاوه رضایی یک نفر به این تیم اضافه شود ولی با توجه به شواهد موجود شناس رضا عنایتی در تیم استقلال بیشتر خواهد بود و در آخر حضور رامین رضاییان بازیکن فعلی راه آهن که در حال حاضر مسئولان باشگاه قصد دارند با وی وارد مذاکره شوند تا این بازیکن نیز در آینده به جمع آبی پوشان بپیوندد.

از بازیکنان خروجی استقلال می‌توان به تیموریان و کریمیان اشاره کرد، چرا که در نیم فصل دوم رفتن این دو بازیکن از جمع آبی پوشان قطعی است.

آندو به دلیل وجود یک سری از مسائل دیگر حاضر نیست که در جمع استقلالی‌ها بماند و کریمیان نیز به دلیل وجود مشکل در کارت معافیش نمی‌تواند این تیم را همراهی کند، به همین خاطر اگر کریمیان از لیست استقلال خارج شود،‌عملا سهمیه استقلال از 6 به 7 نفر می‌رسد و مسلما از این طریق می‌تواند حضور مجدد خود را در جمع آبی پوشان تجربه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.