سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری المالکی اقلیم کردستان عراق را به همکاری با داعش متهم کرد

نخست وزیر سابق و معاون اول رئیس جمهوری عراق در بیانیه‎ای دولت اقلیم کردستان را به همکاری با گروه تروریستی داعش متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری المسله؛ "نوری المالکی"، روز پنج‎شنبه با صدور بیانیه‎ای گفتگوی تلفنی با "مسعود بارزانی"، رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از حمله گروه داعش به شهر موصل در ماه ژوئن گذشته را تکذیب کرد.

در بیانیه نخست وزیر سابق عراق آمده است دولت اقلیم کردستان عراق گذرگاه‎های مرزی و فرودگاه‎ها را به روی تروریست‎ها باز نموده و آنها توانستند با آزادی شدیدترین اقدامات را بر ضد شهروندان عراقی اجرا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است در زمانی‌که نیروهای مسلح ما حماسه‎های قهرمانانه‎ای را در مقابله با گروه تروریستی داعش و متحدانش از جمله بعثی‎ها و گروه نقشبندیه انجام دادند، "مسعود بارزانی"، رئیس اقلیم کردستان اظهارات و مواضعی را در راستای گمراه ساختن افکار عمومی در داخل و خارج از عراق اتخاذ کرد.

این بیانیه با اشاره به اینکه "مسعود بارزانی"، از اقدام داعش برای ایجاد پایگاه نظامی در غرب موصل مطلع بوده است، می‎افزاید: عراقی‎ها هشدارهای مکرر "نوری المالکی" را در مورد فراهم شدن پناهگاه امن و اتاق عملیات در استان اربیل به یاد می‎آورند.

انتهای پیام//
برچسب ها: نوری ، المالکی ، عراق ، داعش ، اقلیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.