سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا؛

توماس مولنار: دوست دارم اماکن دیدنی تهران بزرگ را از نزدیک ببینم/ واترپلو ایران در سطوح پایه مشکل دارد

توماس مولنار سانتر قدرتمند مجارستانی واترپلو جهان در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب تیم زرین معدن آسیا حضور دارد.

توماس مولنار سانتر مجارستانی تیم زرین معدن آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برای اولین بار است که در این سطح از مسابقات واترپلو شرکت می‌کنم به نظرم سطح کیفی مسابقات بالاست و هر تیم برای حضور در بازی‌ها اقدام به جذب 2 یار خارجی کرده است افتخار می کنم که در ایران هستم هم تیمی‌های من بازیکنان محترم و با شخصیت هستند.

وی گفت: سخت است که با انجام چند بازی در یک تورنمنت خاص بتوانم در خصوص سطح کیفی واترپلو قاره آسیا به طور کلان صحبت کنم ولی این بازی‌ها جزئی از واترپلو آسیاست و از سطح کیفی خوبی برخوردار است من آمده‌ام تا آن چه که در توان دارم را در طول این مسابقات اجرا کنم امیدوارم تیم زرین معدن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی یادآور شد: برای اولین بار است که در یک تیم ایرانی بازی می‌کنم این یک تجربه بسیار جالب برایم بود به عنوان ک سی که سه دوره قهرمانی در المپیک را در کارنامه‌اش دارد وظیفه خود می‌داند که برای ارتقا سطح واترپلو ایران به آن‌ها کمک کنم.

وی در خصوص وضعیت فنی واترپلو ایران از نگاه کلان اظهار داشت: یک کشور برای داشتن واترپلو حرفه‌ای و سطح بالا باید از سطوح پایه برنامه‌های خود را به اجرا درآورد کسی که می‌خواهد واترپلوئیست حرفه‌ای شود باید از هشت سالگی کار خود را آغاز و در طول هفته 6 الی هفت جلسه تمرین مداوم و مستمر داشته باشد احساس می کنم در ایران این مسأله رعایت نمی‌شود در عدم توجه به سنین پایه باعث می‌شود تا در سنین بالاتر حرفه‌ای شدن بازیکنان را تحت شعاع قرار دهد.

وی میزبانی ایران را بسیار خوب ارزیابی که او گفت: میزبانی ایران از قطر استخر، مسائل فنی بسیار عالیست تمامی عوامل، بازیکنان و کادر اجرایی دست به دست هم داده‌اند تا این رقابت‌ها بدون مشکل اجرا شود تهران شهر بزرگی است در این فرصت کوتاه نمی‌توانم کل شهر و اماکن دیدنی آن را مورد بازدید قرار دهم خیلی دوست دارم فرصتی ایجاد شود تا مکان‌های دیدنی ایران را از نزدیک ببینم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.