سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسافران ایران‌ ایر بدون دریافت خسارت هواپیما را ترک نکردند

مسافران پرواز بغداد-تهران به دلیل ساعت ها تاخیر حاضر به ترک هواپیما نشدند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پرواز 3416 شرکت ایران‌ایر که بامداد امروز بغداد را به سمت تهران ترک کرده بود با 5 ساعت تاخیر، فرودگاه بغداد را ترک و در  فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

مسافران این پرواز که به هنگام ترک تهران به سمت بغداد نیز با ساعت ها تاخیر مواجه شده بودند، بدلیل تاخیر مجدد در پرواز برگشت ، حاضر به پیاده شدن از این هواپیما نشده و تقاضای دریافت خسارت کردند تا در نهایت با هماهنگی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر به هر کدام از مسافران این پرواز یک بلیت رفت و برگشت به مشهد مقدس به عنوان خسارت داده شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
سيد مجتبى بنيادى
۰۵:۴۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
اكه مردم نسبت به حقوقشون بي تفاوت نباشن، مثل اين مسافرين حقطلب
همه متونن تقزيباً بحقشون برسن ، ومسئولين هم بيتفاوت نباشن ،،،،
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
اقا دمشون گرم.اینه راه حلش.دیگه مسولینم برا پیدا کردن راه حل به خودشون زحمت ندن
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
دمشون گرم ،...
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۳
آفرین. اگه فرهنگ انتقاد کردن و گرفتن حق بین مردم جا بیفته،ایجوری حقشون پایمال نمیشه. دمشون گرم.
وقتی چیزی گرون میشه به جای اینکه هجوم ببریم و بیشتر بخریم و یه جورایی با این کار، گرون کردنو تایید کنیم... باید یاد بگیریم با نخریدنش اونو تحریم کنیم.
مصطفی
۲۳:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
همه تقصیر متوجه مسئولین نیست
هواپیماهای معیوب هم یکی از دلایل اصلی تاخیر هستند
هواپیمای قدیمی که همش مشکل فنی پیدا میکنند
ومن
۲۲:۴۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آفرین ایرانی ما میتوانیم
روح الله
۲۱:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آفرین به این اتحاد مدیر عامل هم از مدیرعامل شرکت هواپیمایی کره جنوبی یاد بگیره....!!!!!!
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
احسن به کربلاییها
kumaz
۲۰:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
درستشم همينه لايك دارينن لايك
علی
۲۰:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
همیییییییینه
حسین
۲۰:۱۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آفرین چه عجب مردم یه حرکتی کردن نسبت به این همه تاخیر هواپیماها اگر همین طور با ایرلاین ها رفتار بشه دیگه تاخییر ها به حداقل میرسه
علی
۲۰:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
همیییییییینه
معصومه
۱۹:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
سلام. مسافران کار خوبی کردن . متاسفانه هرروز شاهد گرانیها هستیم و بجای خدمات دهی بهتر هر روز داره بدتر میشه و خدمات ضعیفتر ارایه میشه
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
احسنت
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
نوش جونتون
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
متشکرم از مردم فهیمی که تو این پرواز بودن و با هم یکدست شدند . اگه این هماهنگی را داشته باشن مردم به همه چی میرسه این مملکت
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
بسیار بسیار کار خوبی کردند. شرکت های هواپیمایی برای وقت مردم ارزشی قایل نیستند که بماند حاضر به عذر خواهی هم نیستند.
مهدی
۱۶:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
چه قدر مدیرعامل کارپسندیده و خوبی انجام داده.ای کاش همیشه(همه ارگان ها) درقبال تخلفات یاخسارات (بامردم)این گونه رفتار میکردند.
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
این یک نمونه از همدلی مردم برای احقاق حقوقشان است
در همه موارد اگر چنین همدلی باشد همه مشکلات حل میشود
این آقای مدیر عامل وقتی مجبور باشه دو بار این جوری خسارت بده بخدا به مجموعش فشار میاره درست کار کنن 95% مربوط به کم کاری و سوء مدیریته شاید فقط 5% تحریما باشه
بهنام
۱۶:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
ایولا.خوش درخشیدند این مسافران.کاش همه مسافرانی که پروازشون تأخیر داره از این کارا انجام بدهند تا برای مسئولین درس عبرت بشه.
حسین
۱۶:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آفرین چه عجب مردم یه حرکتی کردن نسبت به این همه تاخیر هواپیماها اگر همین طور با ایرلاین ها رفتار بشه دیگه تاخییر ها به حداقل میرسه
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
دمشون گرم...باید همینطوری برخورد کردتا مجبور بشن کارشونو درست انجام بدن
حسین
۱۴:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
خدایش آفرین باید همه همینکارو انجام بدند تا بفهمند نباید تاخیر داشته باشند
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اگه همیشه اینطوری حقمون رو بخوایم همه حواسشون جمع میشه...
واسه پروازای دیگم مسافرا همین کارو بکنن عالی میشه
این ایرلان هام حواسش
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آفرین بر این مسافران
حمید
۱۴:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به این میگن اتحاد و اعاده حق ولو به زور
از شرکت های انحصاری
باید برای دیگر کالاهای بی کیفیت و... هم مردم متحد بشن
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
ايولا اگه همه مون تو بقيه مسايل به ويزه گروني ها اينتوري باشيم حتما جواب ميگيريم
سیما
۱۳:۳۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اگه راست باشه مسافران کار خوبی کردند.دمشون گرم.
محمد
۱۳:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
خوب كاري كردند دمشون گرم