یک منبع آگاه در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پرواز 3416 شرکت ایرانایر که بامداد امروز بغداد را به سمت تهران ترک کرده بود با 5 ساعت تاخیر، فرودگاه بغداد را ترک و در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.
مسافران این پرواز که به هنگام ترک تهران به سمت بغداد نیز با ساعت ها تاخیر مواجه شده بودند، بدلیل تاخیر مجدد در پرواز برگشت ، حاضر به پیاده شدن از این هواپیما نشده و تقاضای دریافت خسارت کردند تا در نهایت با هماهنگی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر به هر کدام از مسافران این پرواز یک بلیت رفت و برگشت به مشهد مقدس به عنوان خسارت داده شد.
انتهای پیام/
همه متونن تقزيباً بحقشون برسن ، ومسئولين هم بيتفاوت نباشن ،،،،
وقتی چیزی گرون میشه به جای اینکه هجوم ببریم و بیشتر بخریم و یه جورایی با این کار، گرون کردنو تایید کنیم... باید یاد بگیریم با نخریدنش اونو تحریم کنیم.
هواپیماهای معیوب هم یکی از دلایل اصلی تاخیر هستند
هواپیمای قدیمی که همش مشکل فنی پیدا میکنند
در همه موارد اگر چنین همدلی باشد همه مشکلات حل میشود
این آقای مدیر عامل وقتی مجبور باشه دو بار این جوری خسارت بده بخدا به مجموعش فشار میاره درست کار کنن 95% مربوط به کم کاری و سوء مدیریته شاید فقط 5% تحریما باشه
واسه پروازای دیگم مسافرا همین کارو بکنن عالی میشه
این ایرلان هام حواسش
از شرکت های انحصاری
باید برای دیگر کالاهای بی کیفیت و... هم مردم متحد بشن