سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس ملی خیرین ازدواج به زودی برگزار می‌شود

مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: مجلس ملی خیرین ازدواج به زودی تشکیل خواهد شد.

بهمن بهمنی مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل مجلس ملی خیرین، گفت: به منظور بررسی مشکلات ازدواج و افزایش کیفیت زندگی جوانان و همچنین تسهیل در ازدواج به موقع و پایدار مجمع ملی خیرین ازدواج برای تعامل مستمر دولت و نهادهای حکومتی و استفاده از ظرفیت‌ها هم تشکیل می شود.

وی با اشاره به این که تاکنون جلسات متعدد مجلس ملی خیرین ازدواج تشکیل شده است، افزود: در حال حاضر مقدمات قانونی تشکیل این مجلس طی شده و به زودی اولین جلسه رسمی مجلس خیرین ازدواج تشکیل خواهد شد.

بهمنی به هدف از برگزاری مجلس ملی خیرین ازدواج اشاره و عنوان کرد:‌در این مجمع افراد با ظرفیت‌های هم آشنا و در یک چارچوب منسجم با هم  کمک کرده تا به هدفشان برسند و از ظرفیت‌های همدیگر در سطح کشور برای گسترش کیفی خدمتشان استفاده کنند.

مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: مجلس ملی خیرین ازدواج به طور رسمی با حضور نمایندگان مختلف از استان‌ها به زودی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
azad
۱۳:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۳
اخه با این وضع گرانی با این وضع بیکاری که نمیتونیم خرج شخصیدخود را پیدا کنیم چطور ازدواج کنیم با کدوم پول همهدچی گران میشه قیمت همهدچی بالا میره جز وام ازدواج