سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رومینیگه: اودگارد 15 ساله را به بایرن می‌آوریم

کارل هاینس رومینیگه نایب رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ اطمینان دارد در نبرد با لیورپول و آرسنال برای خدمت گرفتن مارتین اودگارد 15 باواریایی‌ها پیروز می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تریبال فوتبال، باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله بایرن‌مونیخ، یونایتد، لیورپول و آرسنال به دنبال جذب مارتین اودگارد ملی پوش 15 ساله تیم فوتبال بلژیک هستند اما در این میان رومینیگه نایب رئیس بایرن‌مونیخ شانس باشگاه خود را برای این انتقال بیشتر می داند.
 
رومینیگه گفت: اودگارد بازیکن با استعداد و خارق العاده ای است که از سراسر اروپا پیشنهادات فراوانی دریافت کرده اما اطمینان دارم بایرن می‌تواند دیگر رقیبان به ویژه لیورپول و آرسنال را کنار زده و خود پای میز قرار داد با ستاره 15 ساله بنشیند.
 
رومینیگه معتقد است اودگارد طی چند ماه آینده تصمیم نهایی خود را اعلام می کند.
 
پیشنهاد روبن به اودگارد، در تصمیم گیری عجله نکن!
 
آرین روبن مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ به مارتین اودگارد پیشنهاد کرد برای انتخاب تیم آینده خود عجله نکند.
 
اودگارد 15 ساله در حال حاضر بیشتر وقت خود را در جلسات تمرین لیورپول، یونایتد و آرسنال سپری می کند روبن در مورد این استعداد جوان بلژیکی گفت: او فقط 15 سال سن دارد، فقط اجازه بدهیم کمی فوتبال بازی کرده و از آن لذت ببرد دز چنین سنی باید فقط تمرین کرده و به عنوان تفریح به ورزش فوتبال نگاه کرد، با توجه به سن و سالی که اودگارد دارد، مطمئن هستم راه طولانی پیش رو داشته و در آینده فرصت های جدیدی  به او معرفی می شود در هر حال امیدوارم اودگارد تصمیم درستی اتخاذ کند،‌مهمترین مسئله این است که اطرافیان اودگارد شرایط را برای او آرام کرده و او را تحت فشار قرار ندهند.
 
لازم به ذکر است، بایرن‌مونیخ هم اکنون صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌های بوندسلیگا بوده و در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دو نتسک اوکراین می رود، آنان مونئل نویر یکی از 3 نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلا را در اختیار دارند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رومینیگه ، اودگارد ، بایرن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.