سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله عبدالله:

تروریسم خوب و بد ندارد/کابینه به زودی تشکیل می‌شود

رئیس اجرایی دولت افغانستان با ابراز خرسندی از گفت‌وگو با نمایندگان کشورهای عضو سازمان شانگهای گفت: اعضای شانگهای همکار دولت وحدت ملی در تحقق اولویت‌های اساسی آن هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "عبدالله عبدالله" رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان گفت‌وگوی خود با نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای را ارزنده توصیف و اظهار داشت: کشورهای عضو سازمان شانگهای به دولت وحدت ملی در تحقق اولویت‌های اساسی همکاری می‌کنند.
 
وی افزود: کشورهای عضو سازمان شانگهای بر ضرورت همکاری و اتخاذ استراتژی واحد در سطح اعضای شانگهای در برابر تروریسم، مواد مخدر و جرائم سازمان‌یافته تأکید کردند.
 
***کابینه جدید در آستانه تشکیل
 
رئیس اجرایی دولت افغانستان گفت: همان گونه که رئیس جمهور افغانستان پس از بازگشت از سفر لندن وعده داد 4 هفته دیگر کابینه افغانستان تشکیل خواهد شد، من هم به نوبه خود اطمینان می‌دهم که در روزهای آینده و پیش از به پایان رسیدن زمان وعده رئیس جمهور کابینه تشکیل خواهد شد.
 
***ناامنی‌ها مولود کم‌کاری دولت وحدت ملی نیست
 
عبدالله عبدالله در ادامه با اشاره به افزایش ناامنی‌ها در این اواخر اظهار داشت: ناامنی‌ها مولود کم‌کاری دولت وحدت ملی نیست بلکه شرایط ناامنی از 13 سال گذشته تا کنون تکامل یافته و دولت وحدت ملی ملزم به یافتن راه حل منطقی و عملی برای پایان دادن به این وضع است.
 
***تروریسم خوب و بد ندارد
 
عبدالله عبدالله با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته در پاکستان که منجر به کشته شدن بیش از 100 دانش‌آموز شد، اظهار داشت: جریان‌های تروریستی به هیچ کشوری رحم نمی‌کند بنابراین می‌توان گفت تروریسم خوب و بد وجود ندارد.
 
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.