سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشگذرانی زورگیر جنوب شهر با کفش‌های مجلسی جوانان

زوگیر محله نازی آباد تهران که با نقاب و تهدید چاقو کفش‌های مجلسی جوانان را زورگیری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت20 و 30 دقیقه 25 آذرماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 130نازی آباد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک فقره زورگیری در آدرس نازی آباد چهار راه دخانیات مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در همین حین پسر جوانی درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسید به ماموران مراجعه و ضمن معرفی خود به نام "سامان" به پلیس اظهارداشت:در آدرس فوق در حال تردد بودم که مرد لاغر اندام و بلند قد و سیاه پوشی درحالیکه صورت خود را با نقاب پوشانده بود به بنده نزدیک شد و با تهدید چاقو کفش‌هایم را سرقت کرد و از محل متواری شد.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن بررسی موضوع و اطمینان از صحت گفته های شاکی پس از اخذ مشخصات ظاهری متهم موضوع را از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی اعلام  و دقایقی بعد یکی از خودروهای گشت کلانتری متهم را درحالیکه با کفش های گرانقیمت شاکی در حال قدم زدن در  مقابل یکی از نمایشگاه های فروش خودروهای لوکس بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

متهم به هویت "پدرام" پس از مواجهه حضوری با شاکی از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم از سارقان زورگیر سابقه دار منطقه نازی اباد است که از دیرباز علاقه ای خاصی به کفش های مجلسی و گرانقیمت داشت و بدین ترتیب اگر مشاهده می کرد جوانی کم و سن سال، کفش گراقیمت به پایش است آن را زورگیری کرده و متواری می گشت.

سرگرد مهدی اسدی رییس کلانتری 130نازی آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
آفتابه دزد به این میگن :))))))))
مجتبی از خرم اباد
۱۶:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
بعد از مدتی باز میبینیم همچین افراد شروری ازاد دارن تو خیابون ها پرسه میزنن