سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا بزرگترین واقفان کشور هستند

فرماندار شهرستان شیمرانات گفت: شهدا با اهدای جان خود به عنوان مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین اموال خود، بزرگترین واقفان کشور هستند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگارانعزت الله خان  محمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در همایش یاوران وقف با اشاره به نقش واقفان در پیشرفت اقتصادی علم و فناوری و تکنولوژی و در زمینه‌های مختلف، افزود: واقفان تاکنون نقش بسیار مهمی در پیشرفت اقتصاد، علم و تکنولوژی، فناوری، زمینه‌های فرهنگی، پزشکی، درمانی و عرصه‌های مختلف داشته است.

 
وی با اشاره به اینکه در مکتب روحانیون بزرگترین عمل گسترش فرهنگ وقف است، اظهار داشت:‌شهدا با اهدای بزرگترین موقوفات الهی که همان جان عزیز آن‌هاست بزرگترین واقفان کشور هستند.

فرماندار شمرانات تصریح کرد: وقف نقش بسیار مهم و بسزایی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی داشته است و بر پایی پرچم آزادی، آزادگی و حریّت از مهم ترین بازتاب و محصولات با ارزش وقف و موقوفات است.
 
خان محمدی بیان کرد: مردم خیّر ایران در امر وقف، مدرسه سازی، خرید تجهیزات پزشکی، خرید دارو، احداث بیمارستان، احداث مساجد و... نقش بسیار مهمی را تاکنون داشته است.
 
وی افزود: بازنگری ظرفیت موقوفات برای محیّا کردن نهضت وقف تطبیق مردم برای کمک به هم نوعان و پیشرفت جامعه  با توجه به مختصات زمان از مهم ترین اقدامات و اهداف گسترش فرهنگ وقف است.
 
فرماندار شمیرانات خاطر نشان کرد: شهرستان شمیرانات با عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و حضور عالمان، دانشمندان، فرهیختگان، نخبگان و شهدای گران قدر دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در توانمند سازی و مدیریت یک پارچه در جامعه را تاکنون داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: واقفان ، شهدا ، شمیرانات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.