سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه فوری تاج به افشارزاده؛

ارائه توضیح دوباره درموردقراردادها!

تاج با ارائه نامه ای به باشگاه استقلال خواستار این شده است مه مدیریت این تیم در خصوص پاره ای مسائل به فدراسیون توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیر عامل تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شده است زیرا اعلام شده است که مشکلات تیم استقلال زیاد است و مسوولان موظف هستند که در این خصوص توضیحات لازم را ارائه کنند.

گفتنی است در این نامه قید شده است که افشارزاده باید در این مورد صحبتهایی را انجام دهد و توضیح دهد که استقلال با چه شرایطی مواجه است زیرا مشکلات تیم استقلال در خصوص قرار دادها ادامه دارد و آبی ها باید میزان قراردادها و شرایط بازیکنان را به فدراسیون ارائه دهند زیرا اعلام شده است که سقف بودجه استقلال نیز مشخص نیست و اعضای مسوول این تیم باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است مسوولان استقلال بارها با این اوضاع مواجه شدند اما هنوز هم در این خصوص شفاف سازی نشده است و اعضای این تیم باید اقدامات لازم را انجام دهند.

این در حالی است که عنوان شده مدیر عامل استقلال باید با مدارک لازم به فدراسیون برود و مسوولان را از وضعیت کامل تیم باخبر کند زیرا موضوع مالی استقلال همچنان مشکل ساز است و باید رفع و رجوع شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.