سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری نژاد‌ به مقام قهرمانی رسید

رقابت‌های بیلیارد و ناین بالی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و فیلیپین در تاریخ 23 الی 25 آذر برگزار شد با قهرمانی احسان حیدری نژاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این رقابت‌ها با 32 رنک برتر ایران در رشته اسنوکر و با حضور سفیر فیلیپین و کارمند سفارتخانه بوسنی در رشته ناین بال‌ برگزار شد.
 
لازم به ذکر است: که  احسان حیدری نژاد در مصاف با سهیل واحد با نتیجه‌ ی6 بر 5 به مقام قهرمانی رسید و سهیل واحدی مقام دومی این رقابت‌ها را کسب کرد.
 
شایان ذکر است: که امیر سرخوش در مصاف با علیرضا خدا پرست با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید و مقام سومی را در رشته اسنوکر‌  ‌از آن خود کرد.
 
گفتنی است: رقابت‌های ناین بال که با حضور سفیر و کارمند سفارتخانه‌ بوسنی و فیلیپین برگزار شده بود که آنان بدلیل ضعف فنی از گروه خود بالا نیامده و در مرحله حذفی حذف شدند.
 
شایان ذکر است: این رقابت‌ها با قهرمانی وحید شیرازی و دومی مجتبی سرافزار و سومی سیروان ایسیان و چهارمی شهریار مرتضوی به پایان رسید.
 
و این رقابت‌ها با حضور سفرای فیلیپین و بوسنی برگزار شد و اهدالی مدال را این 2 سفیر با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، تیم ، کارمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.