سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرزاده: بد شانس بودیم، می‌توانستیم العین را شکست دهیم

چینی:به نظرم پنالتی العین صحیح نبود/خرمگاه: مستحق برد مقابل العین بودیم

برخی از اعضای کادرفنی نفت و همچنین مدیرعامل این تیم از بازی نفت و تساوی یک بر یک مقابل العین گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران   برخی از اعضای کادرفنی نفت و همچنین مدیرعامل این تیم  از بازی نفت و تساوی یک بر یک  مقابل العین امارات  گفتند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران: مقابل العین کمی بد شانس بودیم

منصور قنبرزاده گفت: حیف شد می‌توانستیم برنده باشیم.یک مقدار  بدشانس بودیم. می شد ما برنده باشیم داور کمی دقت می کرد شاید برای حریف پنالتی نمی گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید پنالتی تیم العین  بررسی  شود اظهار داشت:حق ما باخت نبود. ما در اولین حضورمان در لیگ آسیا می توانستیم قعرنشین نباشیم اما باید گفت برای نخستین تجربه عملکرد تیم بد نبوده است. از اعضای تیم تشکر می کنم. تلاش خود را کردند.انتظارات باید از تیم نفت منطقی‌ باشد. نفت می‌تواند صعود کند. وضعیت ما در لیگ داخلی خوب است و این قابلیت بازیکنان جوان ما را ثابت می کند.

قنبرزاده گفت:ما بازیکنان جوانی داریم . این بازیکنان نسل جدیدی از فوتبالیست های آینده دار این مملکت هستند و خوشحالم که برخی از آنها در خدمت تیم نفت هستند.ما  افتخار می کنیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم.

وی با اشاره به سابقه  حضور برخی بازیکنان نفت در بازیهای رسمی در ورزشگاه آزادی گفت: اغلب بازیکنان ما جو ورزشگاه را به خوبی می شناختند و استرسی از حضور در آزادی نداشتند . از تمام هواداران و بخصوص پیشکسوتان که حضورشان موجب دلگرم شدن ما شد سپاسگذارم .

وی افزود: برای نفت بازهم فرصت هست و می توان جبران کرد.

آنالیزور نفت تهران: داور مانع پیروزی ما مقابل تیم اماراتی شد

علی چینی با اظهار این مطلب که تیم ما  بسیار سرتر از تیم کهکشانی و میلیاردی العین بود گفت: آنها نیمه دوم به طور کامل در لاک دفاعی بودند و داور  با عملکرد خود از بردن نفت جلوگیری کرد.

وی با تایید این مطلب که اگر داور بر بازی تسلط بیشتری داشت  روند بازی تغییر می کرد ادامه داد: داور می‌توانست حداقل یک بازیکن العین را اخراج کند.ولی نه تنها این کار را نکرد حتی از ما برای اماراتی ها پنالتی هم گرفت. صحنه پنالتی به هیچ وجه پنالتی نبود چون توپ با دست فاصله کمی داشت اما به نظرم داور منتظر بود تا برای حریف پنالتی بگیرد.

وی ادامه داد:العین مدعی قهرمانی در آسیاست.در گروه‌هایی که نتایج مساوی زیادی در آن رقم می‌خورد می‌توان با 7-8 امتیاز هم صعود کرد.

چینی افزود:کارمان سخت شده است اما با توجه به نتایج رقیبان هنوز امیدواریم.

مربی تیم فوتبال نفت : ما  مستحق برد مقابل نماینده امارات بودیم

محمد خرمگاه با بیان اینکه تیم العین دنبال مساوی بود اظهار داشت: ما بازی خوبی را انجام دادیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم  مالکیت توپ با ما  بود می شد که ما برنده باشیم و داور با عملکرد خود کمک کرد حریف حداقل به تساوی دست یابد.

وی در ادامه با اعلام اینکه  پنالتی که به سود العین گرفته شد نادرست بود  و این موضوع بازیکنان مارا که تجربه آسیایی ندارند کمی ناراحت کرد افزود:هنوز برای جبران فرصت باقی ست.امیدواریم بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.4 بازی دیگر هنوز داریم.روز به روز بهتر می شویم.العین به خوبی ما را آنالیز کرده بود.به همین دلیل اجازه نمی‌دادند که بتوانیم از سرعت خود استفاده کنیم و در ضدحملات سرعت ما را می‌گرفتند.

خرمگاه در مورد انتخاب بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن و اینکه این انتخاب انتخاب درستی بوده است یادآور شد: ما تیم جوانی داریم. جوانگرایی هم تاوان دارد که  باید پس بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، امید ، المپیک ، خاکپور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.