سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط متخصصان پنها صورت گرفت؛‌

اورهال و نوسازی بالگرد ۱۵ نفره ۴۱۲ برای اولین بار در ایران

شرکت پنها با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری موفق به بازسازی و تولید بالگرد ۴۱۲ برای اولین بار در ایران شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یک فروند بالگرد 15 نفره 412 که به دست متخصصان شرکت پنها در کمتر از یک سال نوسازی و اورهال شده است، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین صنعت هوایی ازجمله امیر خلبان احمدآبادی مدیرعامل شرکت پنها (پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپترهای ایران) مجددا عملیاتی و تحویل شرکت هلیکوپتری ایران شد.
 
این بالگرد 2 موتوره قابلیت حمل و جابه جایی 15 خدمه و سرنشین را دارد و در ماموریت‌های مختلف تجاری و پروازی سیویل (OFF-SHORE)، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای انجام محافظت، اکتشاف و بهره‌برداری و یا عملیات جستجو و نجات دریایی در مرزهای آبی و سطح دریا، حمل و نقل مسافر و بار و... مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
این بالگرد ساخت شرکت Bell آمریکا است که برای اولین بار مطابق با الزامات و استانداردهای هوانوردی بین‌المللی و هواپیمایی کشوری با تعمیر و بازسازی و ساخت و تولید برخی قطعات دارای مجوز و تامین دیگر قطعات مورد نیاز از منابع مختلف، در کمتر از یک سال به طور کامل بازسازی شده و پس از طی مراحل ثبت تجاری سیویل، جهت بهره‌برداری در ناوگان بالگردی تجاری ایران، تحویل شرکت هلی‌کوپتری ایران می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اورهال ، نوسازی ، بالگرد ، پنها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۵:۲۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
ایران به شما افتخار میکند
دست مولا علی همراهتان