سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی مشروط روحانی مشهور

گمان می‌رود عربستان خواستار حمایت العریفی از مخالفان به اصطلاح «میانه رو» در سوریه بوده ولی این مبلغ سعودی از مشارکت در این طرح خودداری کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پرس تی وی، سلطان القحطانی، روزنامه نگار عربستانی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود از آزادی مشروط محمد العریفی، روحانی سعودی خبر داده است.



قحطانی افزود العریفی از ارسال مطلب در صفحات اینترنتی و حضور در کنفرانس‌ها به طور موقت محروم شده است.



برخی از منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند دستگیری این روحانی سعودی به دلیل انتقاد وی از بی‌نظمی در قطارهای حامل حجاج، برخورد نامناسب با حجاج و خرابی آسانسورها و پله‌های برقی بوده است.



این در حالی است که یک منبع بلندپایه عربستانی این گزارش‌ها را رد کرد و افزود علت دستگیری العریفی عدم همکاری وی در نقشه اطلاعاتی عربستان برای تعامل با مخالفان دولت بشار اسد بوده است.



گمان می‌رود عربستان خواستار حمایت العریفی از مخالفان به اصطلاح «میانه رو» در سوریه بوده ولی این مبلغ سعودی از مشارکت در این طرح خودداری کرده است.



سوریه از سال ۲۰۱۱ میلادی صحنه درگیری و خشونت‌های مرگبار است. بر اساس گزارش‌ها، در جریان خشونت‌های گروه‌های تکفیری تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر کشته شده‌اند.



گفته می‌شود قدرت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آنان به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از گروه های تکفیری فعال در سوریه حمایت می‌کنند.

برچسب ها: آزادی ، مشروط ، مشهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.